Slurverus Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Er det mulig å få kjøpt en sexdukke med rødt hår og grønne øyne? Finner meg ikke dame der ute og vill ikke ha en sånn derre thaikone. Liker bare rødhårede damer.
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2022 visp skrev (4 minutter siden): Nei æsj. Ikke en sånn derre klovn. En dukke som ser ut som en vakker, rødhåret kvinne med lange ben og grønne øyne.
visp Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Slurverus skrev (5 minutter siden): Nei æsj. Ikke en sånn derre klovn. En dukke som ser ut som en vakker, rødhåret kvinne med lange ben og grønne øyne. Slutt å vær så pysete.
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2022 visp skrev (Akkurat nå): Slutt å vær så pysete. Jeg er da ikke pysete, er jeg det?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Strikk en selv Anonymkode: d4868...8eb
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Strikk en selv Anonymkode: d4868...8eb Jeg kan da ikke strikke. Det er jo sånt kvinnfolk gjør. Jeg er jo mann.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Slurverus skrev (1 minutt siden): Jeg kan da ikke strikke. Det er jo sånt kvinnfolk gjør. Jeg er jo mann. Hekle? 🤣🤣🤣 Anonymkode: d4868...8eb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Finnes sikkert på aliekspress Anonymkode: f60d3...5fc
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hekle? 🤣🤣🤣 Anonymkode: d4868...8eb Jeg sa jo at jeg er mann.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Slurverus skrev (1 minutt siden): Jeg sa jo at jeg er mann. Ja du er vel ikke hjernedæv fordiom, greier da å bruke fingrene dine. Anonymkode: d4868...8eb 1
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja du er vel ikke hjernedæv fordiom, greier da å bruke fingrene dine. Anonymkode: d4868...8eb Sånt kvinnearbeid kaster jeg ikke bort tiden på.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finnes sikkert på aliekspress Anonymkode: f60d3...5fc Lol, selv om du bestiller dukker som fremstiller voksne, må du allikevel i avhør hos snuten og overbevise dem om at de faktisk fremstiller voksne. Serr, sjekk ut nyhetssakene om dette de siste årene. ALLE dukker blir stoppet i tollen btw. De blir automatisk flagget ved scanning pga. det ser ut som en menneskekropp. Anonymkode: 3ff0b...59c
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lol, selv om du bestiller dukker som fremstiller voksne, må du allikevel i avhør hos snuten og overbevise dem om at de faktisk fremstiller voksne. Serr, sjekk ut nyhetssakene om dette de siste årene. ALLE dukker blir stoppet i tollen btw. De blir automatisk flagget ved scanning pga. det ser ut som en menneskekropp. Anonymkode: 3ff0b...59c Er det ikke mulig å kjøpe dette lokalt?
tøydokka Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 Du finner sånt på Internett. Hvor mye er du villig til å betale for en sånn dukke?
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2022 tøydokka skrev (2 minutter siden): Du finner sånt på Internett. Hvor mye er du villig til å betale for en sånn dukke? Har jeg ikke tenkt på egentlig. Er villig til å gå opp i pris hvis hun ser ut som og føles som en ekte kvinne.
tøydokka Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 Slurverus skrev (1 minutt siden): Har jeg ikke tenkt på egentlig. Er villig til å gå opp i pris hvis hun ser ut som og føles som en ekte kvinne. Husker jeg så en dokumentar om det for lenge siden. Det var sånne luksusdukker som var veldig naturtro. Kjøper kunne også velge design på dukken. Hårfarge, øyefarge, ansikt, kroppsfasong osv. De var veldig dyre da, husker ikke helt pris, men 50000 pluss. Du får søke litt rundt på nett. Og sjekk om nettbutikken er anbefalt og ratet som seriøs. 1
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2022 tøydokka skrev (30 minutter siden): Husker jeg så en dokumentar om det for lenge siden. Det var sånne luksusdukker som var veldig naturtro. Kjøper kunne også velge design på dukken. Hårfarge, øyefarge, ansikt, kroppsfasong osv. De var veldig dyre da, husker ikke helt pris, men 50000 pluss. Du får søke litt rundt på nett. Og sjekk om nettbutikken er anbefalt og ratet som seriøs. Skal gjøre det. Håper jeg kan få den spesialdesignet til å se ut som den jeg vil. 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå