AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Velger å være anonym på denne. kan dere anbefale et sexleketøy for et ektepar som ønsker å sprite opp sexlivet? gjerne noe som vibrerer for hennes del😉 Vibrerende Penisring? Womanizer (kun for henne) ? Andre ting? Anonymkode: 7e8f6...a45
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Kan nevnes at vi har null erfaring med å bruke sexleketøy sammen, så det området er ikke utforsket. Anonymkode: 7e8f6...a45
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Liten klitoris vibrator. Bruker det noen ganger når jeg rir ham, gir orgasmer ut av en annen verden. Digg for oss begge. Anonymkode: 05e7f...290
Snok1 Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 En dobbeldildo er jo spesifikt for begge i et par. Ellers kan man jo anbefale alt som én av dere kan bruke for at begge skal kunne leke med det.
tjuva Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Jeg vil anbefale magic wand. Gjerne oppladbar. Send en melding til kondomeriet eller nytelse på Facebook, så veileder de til en som passer for uerfarne med sex leketøy. Bedre å få råd av dem som virkelig kan det, enn kvinneguiden 😘 Masse lykke til, til spennende og deilige deler av sexlivet ❤️ K42, som bruker mye sexleketøy sammen med mannen.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 G-puntsvibrator, vibrerende penisring, parvibrator (f eks Satisfyer Endless Fun parvibrator) eller liten klitorisvibrator? Womenizer kan være vanskelig å bruke under samleie, men gir sykt digg orgasme. Jeg bruker hot octpuss klitorisvibrator hvis vi ikke bruker vibrerendepenisring, den har kraftig vibrasjoner, er liten og avgir varme. Anonymkode: 58444...283
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Sexleketøy for par? Nja, det meste blir egentlig bare som å krydre maten istedet for å faktisk spise noe annet/bedre. Beste leketøyet er å få seg noe annen sex. Anonymkode: b239c...7d1
Geojak Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 G-punkt vibrator, og we-vibe melt. Vi har begge for hennes nytelse. Jeg synes det er herlig når jeg får lov å bruke de på henne, Det å se henne nyte vibrasjonene, og nå de store "høydene" av det jeg gjør med henne, tenner meg. Hun er ikke spesielt interessert i å bruk de alene, men setter stor pris på at jeg finner de frem og bruker de på henne. Har lest at andre menn ikke liker leketøy kun for henne, fordi de ser på det som konkurranse og er redd hun foretrekke leketøyet fremfor dem,. Vel vi har lekt i 20 år (tok litt tid før vi fant ut vi skulle prøve det ut), og jeg har ikke blitt utkonkurrert enda 😉 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Womenizer duo er min favoritt sammen med mannen, for den kan jeg holde på plass mellom bena, og samtidig ha hendene fri til ham. Så runker jeg ham gjerne med en "lommefitte". Vi har mye ulikt leketøy for begge to, og mye som er bra. Alt som kan runkes/onaneres med kan også brukes på hverandre. PS! Bestselgere er det ofte av god grunn. Koster ofte litt, men verdt det. Anonymkode: d4d8f...46a
Gjest Martineher Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Magic vand og womanizer. Evt we vibe par vibrator, men da må enten henne være vid eller han liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå