AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 https://www.vg.no/i/0QB5xM/cougarjakt-ung-mann-soeker-moden-kvinne-dokumentar Anonymkode: f321b...52b
Markus98 Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Jeg så alle 3 episodene. Her er mine tanker. Dama med svart hår, doset det dårlig holdninger av ifølge meg. gutten (27) virket litt spesiell, men syndes det var kult at han fikk til et kyss på slutten av daten. Selvom jeg følte det var dødskjedelig date. Hun sportige blonde dama som fikset i hagen har jeg personlig respektfor, virket som en ordentlig dame. Hun var også smoking hot til sin antatte alder (hun ville holde alder hemmelig).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Søker du etter "Cougarjagt" så får du opp originalen, som ligger hos dr.dk. Trailer: https://www.facebook.com/watch/?v=205834223802780 Et godt innlegg om programserien: https://heartbeats.dk/cougarjagt-paa-dr-det-fjerner-sgu-nok-ikke-dit-traume-at-pule-en-19-aarig-purk-med-en-strap-on/ Så begynner en jo å lure på om det er flere kvinner som kaller seg "cougar" som har det slik? 🤔 Anonymkode: 687a9...f59
Blått Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Skal innrømme at jeg har lyst til å se det har ikke VG pluss så kommer ingen vei.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Blått skrev (57 minutter siden): Skal innrømme at jeg har lyst til å se det har ikke VG pluss så kommer ingen vei. Dokumentaren er dansk. Den er laget av DR (tilsvarer NRK). Du finner den om du søker etter Cougarjagt. Du trenger ikke abonnement for å se på DR (på samme måte som at du ikke trenger abonnement for å se på NRK). Anonymkode: 687a9...f59 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Morsomt, denne dokumentaren hadde ikke blitt vist på tv med reverserte kjønn. Anonymkode: 18ba4...180 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Trodde de var litt over snittet vakre for sin alder for å bli kalt det. Anonymkode: e7256...509
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trodde de var litt over snittet vakre for sin alder for å bli kalt det. Anonymkode: e7256...509 Enig, i det minste litt sexy i allefall. Hvordan en ung mann kan bli kåt på hun "elefanten" av en 47 åring, er meg en gåte. Har vært en ung kåt mann selv som hadde mine eventyr med modne damer, men de var jo i det minste litt attraktive, Anonymkode: 38bfd...24c 1 1
mannemannen Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Morsomt, denne dokumentaren hadde ikke blitt vist på tv med reverserte kjønn. Anonymkode: 18ba4...180 På grunn av de mannefiendtlige holdningene som eksisterer i matriarkatet vi lever i 1
Blått Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Dokumentaren er dansk. Den er laget av DR (tilsvarer NRK). Du finner den om du søker etter Cougarjagt. Du trenger ikke abonnement for å se på DR (på samme måte som at du ikke trenger abonnement for å se på NRK). Anonymkode: 687a9...f59 Takk! Da skal jeg prøve det 😄
GrønnNellik68 Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 Jeg har sett første episode nå på laptop'en min her. Hun mørke der som lå med alle disse ungguttene syns jeg var fæl og det var jo gutter med de perfekte kroppene. Hun kunne bare velge og vrake. Ufør og sikkert en fin hobby for å holde seg i form med da.. kanskje.. ha ha ha Han andre som var på date med hun eldre han virka nå bent ut som en hyggelig kar. Hadde ikke sagt nei takk til å gå ut med en slik en jeg. ha ha ha.. Han kokken kommer vel mer frem i andre episode da..han var ikke noe jeg syns noe om da han virka for ung. Ja jeg søkte bare opp cougar jakt og så fant jeg den på dr tv så det er lett å finne det. Må du se Blått.. he he he... 1
herzeleid Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 Fikk sett traileren og skulle gjerne sett intervjuer med guttene. Samtidig er det (ikke overraskende) et godt eksempel på hvor voldsomt skjevt "sexmarkedet" er, som noen få kvinner nyter svært godt (eventuelt vondt) av.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig, i det minste litt sexy i allefall. Hvordan en ung mann kan bli kåt på hun "elefanten" av en 47 åring, er meg en gåte. Har vært en ung kåt mann selv som hadde mine eventyr med modne damer, men de var jo i det minste litt attraktive, Anonymkode: 38bfd...24c Skulle du ha barn med dem? Siden du krevde en viss standard på genetikken, liksom. Anonymkode: 91690...948
GrønnNellik68 Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Fikk sett traileren og skulle gjerne sett intervjuer med guttene. Samtidig er det (ikke overraskende) et godt eksempel på hvor voldsomt skjevt "sexmarkedet" er, som noen få kvinner nyter svært godt (eventuelt vondt) av. Ja men hun var ikke det jeg vil kalle « blendene vakker»
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 Kombinasjonen av halvgamle kjerringer og desperate unge menn er patetisk og håpløs. En slags samling av i bånn av folk som ikke når opp i konkurransen om jevnaldrende partnere. Anonymkode: ff88e...e3d 1
herzeleid Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kombinasjonen av halvgamle kjerringer og desperate unge menn er patetisk og håpløs. En slags samling av i bånn av folk som ikke når opp i konkurransen om jevnaldrende partnere. Anonymkode: ff88e...e3d Eventuelt en vakker historie om de som tross alt fant hverandre
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Morsomt, denne dokumentaren hadde ikke blitt vist på tv med reverserte kjønn. Anonymkode: 18ba4...180 Har du glemt dokumentaren om lille Thailand? Der var de tjo bare eldre menn og mye yngre kvinner. Finnes flust av dokumentarer om gamle menn og mye yngre kvinner. Anonymkode: f321b...52b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 herzeleid skrev (8 minutter siden): Eventuelt en vakker historie om de som tross alt fant hverandre Ja. En *gulp* kjærlighetshistorie. 🥹 Anonymkode: 91690...948
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Synes både cougar er negativt ladet og fremstillingen av sådanne i dokumentaren var bare næsty. At det er et negativt ladet ord på et forhold mellom mann og kvinne som er litt utenfor boksen er trist. Men ...Spesielt hun på 47 som lå med de og kastet de ut. Hun var bare ekkel. ...kynisk og sexfiksert....Sånn er bare ekkelt , og kan forøvrig skje uansett alder. Dette med modne kvinner/yngre gutter kan faktisk være en reell tiltrekning også. Ikke bare lysten på sex i et slunkent marked eller en rar fetish. Jeg har en langt yngre mann, men han er som han selv sier en eldre mann fanget i en ung kropp 😂 og selv om vi har stor alders forskjell på papiret har vi aldri merket noe til det. Vi må normalisere at kjærligheten er grenseløs. Anonymkode: efef5...a17
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi må normalisere at kjærligheten er grenseløs. Anonymkode: efef5...a17 Er ikke det slagordet til de pedofiles aksjonsgruppe? Anonymkode: 687a9...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå