AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Hei! Jeg er utdannet folkehelsearbeider og har et intervju fremfor meg i en 80% stilling som folkehelsekoordinator. Siden jeg er nyutdannet har jeg null erfaring ute i arbeidslivet med utdanningen, og lurer på om noen her jobber som folkehelsekoordinator eller kjenner til jobben? Uten å måtte gå i dybden i livet mitt så kunne jeg aldri vært i en lederrolle og heller ei i en jobb som består av mye telefon/sosialt. Kræsjer dette helt med folkehelsekoordinator? Skjønner jo at tverrfaglig samarbeid med ulike helsetjenester er nødvendig, men skjer dette samarbeidet over tlf daglig liksom? Anonymkode: 04e2c...a80
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Hun som jobber som folkehelsekoordinater i kommunen jeg jobber i har endel administrative oppgaver, men rollen innebærer også å prate med innbyggere og drive med prosjekt, samt å presentere tema. Jeg vil si en slik rolle er litt mer sosial enn andre administrastrative jobber. Blir litt sånn fordi man er den eneste i den rollen og må arbeide for å fremme folkehelse, da må man prate mer offentlig. Anonymkode: d7e4a...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Kjenner også en som er folkehelsekoordinator, og hun er mye i media. Har inntrykk av at det er viktig å bygge relasjoner i slike jobber. Anonymkode: 3124b...d49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå