AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Er det sånn at damer med vid vagina har vid rumpe? Altså en vid åpning der bak? Har jo sett noen med vaginaer som er store, åpne hull. Var sammen med ei som var kjempevid. Jeg kjente ingenting. Som å stikke den i ei bøtte med vann. Ingen kontakt med veggene/musklene. Prøvde ikke det andre hullet. Lurer på om det var like vidt……. Hva tror dere? Er det sånn at de med vid vagina har et vidt rumpehull og de med trang vagina har et trangere hull der bak? Anonymkode: 16171...ee7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn at damer med vid vagina har vid rumpe? Altså en vid åpning der bak? Har jo sett noen med vaginaer som er store, åpne hull. Var sammen med ei som var kjempevid. Jeg kjente ingenting. Som å stikke den i ei bøtte med vann. Ingen kontakt med veggene/musklene. Prøvde ikke det andre hullet. Lurer på om det var like vidt……. Hva tror dere? Er det sånn at de med vid vagina har et vidt rumpehull og de med trang vagina har et trangere hull der bak? Anonymkode: 16171...ee7 Hva mener dere? Anonymkode: 16171...ee7
tøydokka Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Vidhet skyldes ofte at bekkenbunnsmuskulaturen er svekket. Bekkenbunnsmuskulaturen er de musklene som kniper igjen både urinrør, vagina og rectum. Viss bekkenbunnen er svak, så påvirker det naturligvis alle åpninger der nede. Det som er positivt er at disse musklene kan bli sterke igjen, med styrketrening. Akkurat som andre viljestyrte muskler vi har. 1 1
tøydokka Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Vagina er jo så vid at det skal la seg gjøre å presse et barn gjennom kanalen. Det er styrken på bekkenbunnsmuskulaturen som avgjør om en kvinne oppleves stram eller vid. Under svangerskap og fødsler strekkes disse musklene mye og det kan ta en stund og en del disiplinert trening for å bli like trang igjen. Alle kvinner burde forresten trene bekkenbunnen uavhengig om de har født eller ei. Det forebygger inkontinens og livmorprolaps senere i livet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 tøydokka skrev (36 minutter siden): Det er styrken på bekkenbunnsmuskulaturen som avgjør om en kvinne oppleves stram eller vid. Nei? Da må man isåfall stramme musklene gjennom hele samleiet og ingen orker det! Anonymkode: 210ed...c32 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Alt er proposinalt, så derfor er petite som oftest trangest (men trenger ikke å være). Så tror nok at du kan ha ett poeng. Anonymkode: 35551...515 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei? Da må man isåfall stramme musklene gjennom hele samleiet og ingen orker det! Anonymkode: 210ed...c32 Du er innforstått med at når en overvektig person begynner med heftig sett med knebøy annen hver dag over X antall tid. Da blir omkretsen av for eksempel låra mindre men på samme tid blir musklene større. Det samme gjelder bekkensbunnsmusklene. Anonymkode: 6aa36...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Jeg er mye trangere analt enn vaginalt. Må bruke lang tid på å varme opp bak og en finger til å begynne med er mer enn nok med mye glidemiddel. Vaginalt så trenger jeg ikke varme opp engang Anonymkode: af0dc...b88 1
anonym78910 Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det sånn at damer med vid vagina har vid rumpe? Altså en vid åpning der bak? Har jo sett noen med vaginaer som er store, åpne hull. Var sammen med ei som var kjempevid. Jeg kjente ingenting. Som å stikke den i ei bøtte med vann. Ingen kontakt med veggene/musklene. Prøvde ikke det andre hullet. Lurer på om det var like vidt……. Hva tror dere? Er det sånn at de med vid vagina har et vidt rumpehull og de med trang vagina har et trangere hull der bak? Anonymkode: 16171...ee7 Absolutt min går på tvers fordi jeg har så vid rumpe. Det beste er å bli penetrert når jeg ligger på siden, så ikke partnerens penis blir klemt flat. Det skjedde med første og var ikke noe godt for han, deilig for meg da. Må legge til at jeg har ikke skjeive øyne om noen skulle komme med den teorien. Nå vet du hva du kan forvente deg hvis du går for en dame med vid rumpe. Lykke til om første gang for deg blir med en som har stor eller liten rumpe. P.s min kan også både le og prumpe.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 Behovet for størrelse øker proposjonalt. Leser en pollen over her er nok dette sannheten, og en trend som og sammenfaller med økt gjennomsnittsvekt/størrelse på bekken/vagina. Vi menn på tilpasse oss. Har vi stor, breed, slik at fremtidens kvinner med sin overvekt og forskjøvede preferanser får dekket sine behov. Det handler om et kollektivt ansvar. (i) Anonymkode: 511b0...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det sånn at damer med vid vagina har vid rumpe? Altså en vid åpning der bak? Har jo sett noen med vaginaer som er store, åpne hull. Var sammen med ei som var kjempevid. Jeg kjente ingenting. Som å stikke den i ei bøtte med vann. Ingen kontakt med veggene/musklene. Prøvde ikke det andre hullet. Lurer på om det var like vidt……. Hva tror dere? Er det sånn at de med vid vagina har et vidt rumpehull og de med trang vagina har et trangere hull der bak? Anonymkode: 16171...ee7 Er du dum? Anonymkode: de33b...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du dum? Anonymkode: de33b...2e9 Er kvinner som spør om menn med store nese, store føtter, store hender - også har stor penis dumme? Anonymkode: 25acf...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er kvinner som spør om menn med store nese, store føtter, store hender - også har stor penis dumme? Anonymkode: 25acf...9a8 Ja Anonymkode: 7b0f1...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Hadde meg med ei dundre på nesten 1,90 for et halvår siden. Fitta var så vid at jeg ikke kjente noe. Hun sa at alle syntes den var vid og jeg kunne ta det andre hullet. Der var det enda videre. Kjente ingenting. Som ei bøtte med vann…… Anonymkode: 16171...ee7 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 tøydokka skrev (15 timer siden): Vagina er jo så vid at det skal la seg gjøre å presse et barn gjennom kanalen. Det er styrken på bekkenbunnsmuskulaturen som avgjør om en kvinne oppleves stram eller vid. Under svangerskap og fødsler strekkes disse musklene mye og det kan ta en stund og en del disiplinert trening for å bli like trang igjen. Alle kvinner burde forresten trene bekkenbunnen uavhengig om de har født eller ei. Det forebygger inkontinens og livmorprolaps senere i livet. Det er noen som er naturlig åpen der nede mens andre er helt lukket uavhengi om de har trente muskler der nede. Er slitsomt i lengden å knipe hele samleiet, så hvis man er vid i utgangspunktet må man jo knipe hele samleiet skal det bli friksjon. Hvorfor noen har et åpent hull der nede og noen er mye dypere der nede er mest genetisk selv om noen har fått skader under fødsel eller har overdrevet mye med store leketøy og fisting over tid. Anonymkode: c880a...283 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde meg med ei dundre på nesten 1,90 for et halvår siden. Fitta var så vid at jeg ikke kjente noe. Hun sa at alle syntes den var vid og jeg kunne ta det andre hullet. Der var det enda videre. Kjente ingenting. Som ei bøtte med vann…… Anonymkode: 16171...ee7 Damer på den høyden har som regel vaginaer som står i stil med høyden. Ikke prøv ei på 190 men ei på 186. Hun var mye romsligere der nede og dypere enn lavere petite damer. Er vel derfor Khardashian går etter menn med stor kuk. Anonymkode: c880a...283 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er noen som er naturlig åpen der nede mens andre er helt lukket uavhengi om de har trente muskler der nede. Er slitsomt i lengden å knipe hele samleiet, så hvis man er vid i utgangspunktet må man jo knipe hele samleiet skal det bli friksjon. Hvorfor noen har et åpent hull der nede og noen er mye dypere der nede er mest genetisk selv om noen har fått skader under fødsel eller har overdrevet mye med store leketøy og fisting over tid. Anonymkode: c880a...283 Men hva er årsaken til at noen kvinner har noen gigantiske vaginaer og rumpehull? Anonymkode: 16171...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det sånn at damer med vid vagina har vid rumpe? Altså en vid åpning der bak? HHva tror dere? Er det sånn at de med vid vagina har et vidt rumpehull og de med trang vagina har et trangere hull der bak? Anonymkode: 16171...ee7 Det stemner like mye som at lave menn har liten penis. Med andre ord, det har ingenting å si! Anonymkode: 9adf2...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå