Gå til innhold

MR på Ullevål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke om dette er rett sted, men jeg prøver. Ble innkalt til MR over telefon, så jeg har ikke noe brev å forholde meg til, og dama på telefonen gjorde meg bare veldig forvirra. Hvor møter man opp og melder seg når man skal ta MR på Ullevål? Skjønte bare hvilket bygg jeg skulle i.

Var på nevrologisk poliklinikk for noen dager siden og så da at radiologisk hadde luke ved siden av luka til nevro. Men da jeg spurte om det stemte at jeg skulle melde meg der, begynte dama å snakke om at jeg skulle gå inn inngangen og så første dør til høyre? Fikk ikke med meg at det var noen dør til høyre. Vi var som sagt enige om at det var bygg 6B, så vi er ikke i forskjellige bygg liksom. 🙈

Anonymkode: abf5e...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bare SMS fra de, ikke telefon eller innkallingsbrev.

Radiologisk ekspedisjon ligger i bygg 6, 1. etasje på Ullevål sykehus (Kirkeveien 166). Veibeskrivelsen du har fått stemmer når du kommer inn i bygget fra vestre gate, ref. kart over Ullevål sykehus, og det er samme inngang som til nevrologisk poliklinikk. Det er òg godt skiltet når du kommer inn i bygget. Møt opp i litt god tid så finner du fint frem uten stress 🤗

Her er hjemmesiden til klinikk for radiologi og nukleærmedisin. Ved spørsmål ring de på nummeret som står på hjemmesiden deres.

Anonymkode: 343a0...2d1

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk bare SMS fra de, ikke telefon eller innkallingsbrev.

Radiologisk ekspedisjon ligger i bygg 6, 1. etasje på Ullevål sykehus (Kirkeveien 166). Veibeskrivelsen du har fått stemmer når du kommer inn i bygget fra vestre gate, ref. kart over Ullevål sykehus, og det er samme inngang som til nevrologisk poliklinikk. Det er òg godt skiltet når du kommer inn i bygget. Møt opp i litt god tid så finner du fint frem uten stress 🤗

Her er hjemmesiden til klinikk for radiologi og nukleærmedisin. Ved spørsmål ring de på nummeret som står på hjemmesiden deres.

Men skal jeg melde meg i luka ved inngangen eller er det en egen luke inne på avdelingen? Nevro var inn til venstre ("innenfor" lukene på en måte), og da skal radiologisk være til høyre når man kommer inn?

Skrevet (endret)

.

Endret av hohumpf
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men skal jeg melde meg i luka ved inngangen eller er det en egen luke inne på avdelingen?

En egen luke lenger inn i bygget.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nevro var inn til venstre ("innenfor" lukene på en måte), og da skal radiologisk være til høyre når man kommer inn?

Det stemmer.

Jeg har vært på bå både nevro og rad på Ullev.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En egen luke lenger inn i bygget.

Det stemmer.

Jeg har vært på bå både nevro og rad på Ullev.

Aha, takk! Ble bare litt veldig usikker siden radiologisk også hadde luke ute ved inngangen da jeg var på nevro nå nettopp. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Aha, takk! Ble bare litt veldig usikker siden radiologisk også hadde luke ute ved inngangen da jeg var på nevro nå nettopp. 😅

Det er lov å spørre når du dukker opp, dette går fint.

Anonymkode: ed510...da3

Skrevet

Det gikk fint, jeg fant frem. :) 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det gikk fint, jeg fant frem. :) 

Så bra! 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...