AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Hei. Under svangerskapet fikk jeg flere kondylomer og nå flere måneder etter fødsel er de her fortsatt. Legen skrev derfor ut Aldara til meg og mente jeg kunne bruke denne kremen selv om jeg ammer. Men i pakningsvedlegget står det at man ikke skal det. Blir så usikker for vil ikke gjøre noe som potensielt kan skade barnet. Noen som har erfaring med dette? Hvordan behandling fikk du? Anonymkode: 0055d...d85
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Hei ts! Jeg har ikke noe svar til deg, men derimot et spørsmål! Det samme skjedde meg, men jeg har ikke turt å si det til legen. Fikk du resept på forespørsel eller måtte du gjennom gu? Anonymkode: 3a249...288
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei ts! Jeg har ikke noe svar til deg, men derimot et spørsmål! Det samme skjedde meg, men jeg har ikke turt å si det til legen. Fikk du resept på forespørsel eller måtte du gjennom gu? Anonymkode: 3a249...288 Jeg fikk det etter å ha vært på gynekologisk undersøkelse. Skjønner at du synes det er ubehagelig, syntes det selv også. Men er veldig vanlig og den legen jeg møtte hadde et veldig avslappet forhold til det i hvert fall, så da føltes det mindre flaut. Men skulle ønske jeg hadde fått laserbehandling, for da hadde jeg sluppet å være redd for babyen min... Anonymkode: 0055d...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå