Gå til innhold

Hvilke pepperkaker bør man kjøpe nå? Siden Sætrepepperkakene er ute av produksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes at det er mye ræl der ute. Noen som har god kjennskap til pepperkakemarkedet der ute?

Anonymkode: d06d8...d31

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

9.90 pepperkakene fra Europris anbefales ikke

Anonymkode: db2f7...9d1

Skrevet

Kan ikke fatte og begripe at de slutta å selge de. Var jo de eneste som faktisk var gode :(

• Liker 4
Skrevet

De fra staples, de er gode sånne runde svære bokser.

Anonymkode: b5fe5...718

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kung Oscars velkrydrete pepperkaker - om en har mulighet til å kjøpe i Sverige.

Anonymkode: 3e040...87c

• Liker 1
Skrevet

Nyåkers pepperkaker som selges på NorEngros og Staples. De er gode.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere som anbefaler - kunne dere også skrevet om de ligner på Sætres? Smak, og at de er tynne og sprø? 

Her droppet vi faktisk vår faste pepperkake+blåmuggosttradisjon 1.dag i år, da vi ikke fant Sætres på butikken. 

Anonymkode: 60d7f...238

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere som anbefaler - kunne dere også skrevet om de ligner på Sætres? Smak, og at de er tynne og sprø? 

Her droppet vi faktisk vår faste pepperkake+blåmuggosttradisjon 1.dag i år, da vi ikke fant Sætres på butikken. 

Jeg syns de er bedre enn Sætres, spesielt til blåmuggost. De er tynne, runde, godt krydret og sprø. 

Det eneste som er litt dumt er at de selges i veldig store bokser, 900 gram, men...jeg liker pepperkaker og blåmuggost etter jul også. ;)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kung Oscars velkrydrete pepperkaker - om en har mulighet til å kjøpe i Sverige. Anonymkode: 3e040...87c

:rodmer:  De er verdens beste" voksenpepperkaker", fordi de smaker mere. 
Fatter ikke at vi ikke kan få kjøpe dem i norge lengre. Jeg vil ha dem tilbake! :regler: 

• Liker 1
Skrevet

Bertil pepperkaker. Fra Bærtas.

Anonymkode: b2912...76a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Synes at det er mye ræl der ute. Noen som har god kjennskap til pepperkakemarkedet der ute?

Anonymkode: d06d8...d31

Kjøper i Sverige. Annas pepparkakor. Beste pepperkakene jeg har smakt. Norske pepperkaker smaker bæsj.

Anonymkode: 3ca43...d1c

Skrevet

Alle smaker likt.  Spiller ingen rolle.

Skrevet

Pepperkaker fra Ikea

Skrevet

De som de har i giga-bokser på Staples er veldig gode!

• Nyttig 1
Skrevet
Brunhilde skrev (4 timer siden):

Jeg syns de er bedre enn Sætres, spesielt til blåmuggost. De er tynne, runde, godt krydret og sprø. 

Det eneste som er litt dumt er at de selges i veldig store bokser, 900 gram, men...jeg liker pepperkaker og blåmuggost etter jul også. ;)

Takk. Blir litt for stort her, dessverre. 

Skrevet

Synd at pepperkakene fra Nyåkers ikke selges i vanlige butikker. NorEngros og Staples (Lyreco?) er så utilgjengelige for meg som ikke har bil. Her ihvertfall. 

• Liker 1
Skrevet
every woman skrev (5 minutter siden):

Synd at pepperkakene fra Nyåkers ikke selges i vanlige butikker. NorEngros og Staples (Lyreco?) er så utilgjengelige for meg som ikke har bil. Her ihvertfall. 

Du kan jo bestille på nett? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikea sine med mandler i er veldig gode, de selges i små pakker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...