Gå til innhold

Dobbel eggløsning?

Lurimusa

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri studert eggløsningsslimet før, men gjorde det i dag da jeg såg slim på papiret. Skulle hatt mensen for 8 dager siden, var hos gynekolog i dag som sa "oi, nå var slimhinnen veldig tykk, så nå kommer straks mensen", også sa hun at kroppen hadde prøvd på eggløsning på venstre side, men ikke fått det til. Når jeg var hos samme gynekolog for 2,5 uke siden så sa hun "her ser jeg at du nettopp har hatt eggløsning på høyre side"? men mensen kom aldri og jeg er ikke gravid. Da syns jeg det er rart om jeg får eggløsningsslim nå? Har ingen tegn på at mensen er rett rundt hjørnet, da pleier jeg alltid å spotte i 1-2 dager, få kviser 3-4 dager før og sinnsykt søtsug. Hver eneste gang. Så kan syklusen være så på bærtur at nå, 8 dager etter ikm så kommer eggløsning? Har ikke hatt samleie på 2 uker, så det er ikke sædrester som kommer ut. La merke til det på papiret, tok det mellom fingrene og kunne dra det langt uten at det slitnet. Gjennomsiktig, som eggehvite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slim betyr ikke at du vil få eggløsning...det er bare lh hormoner som kan gjøre slim tykkere.

Jeg opplever at alt for mange gynekologer sier at du vil få eggløsning..uten at du får det...eneste måten om du kanskje får eggløsning er om egget er stort nok ..og en blodprøve 7 dager etter for å se om du hadde eggløsning 

Så du har nok ikke hatt eggløsning ..og om det er eggløsning slim kan det komme flere dager før faktisk eggløsning...og etter eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (5 timer siden):

Slim betyr ikke at du vil få eggløsning...det er bare lh hormoner som kan gjøre slim tykkere.

Jeg opplever at alt for mange gynekologer sier at du vil få eggløsning..uten at du får det...eneste måten om du kanskje får eggløsning er om egget er stort nok ..og en blodprøve 7 dager etter for å se om du hadde eggløsning 

Så du har nok ikke hatt eggløsning ..og om det er eggløsning slim kan det komme flere dager før faktisk eggløsning...og etter eggløsning 

Jeg har ikke eggløsning nå iallefall, aldri tatt eggløsningstest før men tok en nå i dag. Den var negativ. Burde jeg teste i kveld og i morgen for å se om streken blir sterkere/svakere?

685F6F79-D137-4143-9876-D7859D3C41F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha to eggløsninger i samme syklus hvertfall :) (isåfall slippes eggene ca samtidig som det gjør for toeggede tvillinger )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos gyn og han sa jeg hadde slimhinner som tilsa eggløsning, fikk positiv test dagen etterpå.

Anonymkode: 3e8e9...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er test fra i går på formiddagen, i går på kvelden og nederst er nå nettopp.. og gynekologen sa mensen var rett rundt hjørnet for to dager siden?

C340C6CA-D903-40EF-8305-0D80471E3369.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker mer positivt..men du kan også få positive test før mens også.. kroppen er rar sån .

Men legg inn men aksjer idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...