Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 🙂

Ville bare ha noen synspunktet her, om dere synes jeg er helt på bærtur her og virker sjalu / håpløs.

Jeg ble da samboer med en mann for 4 år siden, vi har tilsammen 5 (7-15) år barn. Jeg og far / stemor til barn har greit forhold, og snakker om barna. Han er gift og fått 2 barn til. Feirer bursdager til barn sammen, og såklart konfirmasjon .Men jeg deltar ikke på ting utover det i familiesamlinger.

Men så har du samboer, der er eksen hans med på alt av familieselskapene til hans familie, med eller uten barn. Hun er trivelig så er ikke det, snakkes ofte og har en godt tone sånnsett. Men jeg synes det blir litt mye når hun er der 99 prosent av gangene jeg er der. Når svigers vet jeg er hjemme alene med hans barn, ringer di barna og spør om di vil komme på middag, også mora til barna mens jeg blir sittende alene  her hjemme lage min egen middag til meg selv ☀️ 

Har også sittet i selskapet der hun ikke var tilstedet og snakket om hvor mye koseligere dette hadde vært om hun var tilstede.

Noe jeg blir litt såret over. Virker liksom ikke god nok. Da jeg spurte samboer om han skulle dra med hun og nykjæresten i selskap til hennes familie, fikk jeg bare beskjed om det kom aldri til å skje men jeg skal samtidig sitte sammen med hun i alt!?

Tok dette opp med samboer , men han ble bare lei seg og føler vel at jeg prøver splitte eksdama og deres relasjon/ hennes til hans familie?

Mona

Anonymkode: 6b678...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare håpe hun får seg kjæreste, og så virkelig oppmuntre han til å bli med på ting.

Invitere de begge to på middag og slikt. 

Anonymkode: 531fb...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...