Gå til innhold

Tips til såpe til intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med kviser nedentil etter å bruke barberhøvel og det irriterer meg noe voldsomt. Men vil ikke bruke sånn voks heller - så er det noen dusj såpe eller krem man kan bruke i tillegg? Need help asap 🙃🥲

Anonymkode: 42cb2...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må bruke desinfiserende middel etterpå (selges som gelé for eksempel til intimbruk). 

Anonymkode: 2094b...42c

• Nyttig 1
Skrevet

Legerådet er å slutte å barbere. 

Anonymkode: fd2ef...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Legerådet er å slutte å barbere. 

Anonymkode: fd2ef...182

Jammen da blir det jo en hel skog der nede 🙈 Mannen er ikke så glad i hår der nede 😞

Skrevet

Eksfolier lett området dagen etter du har barbert, desinfiser barberhøvelen (!) og avslutt med noe som dreper bakterier etterpå (mener jeg bruker tendskin, men finnes sikkert alternativer som ikke svir som en *****). Bruker bare en billig balsam for å barbere, cluet er å få glid, å forebygge nupper gjør jeg etterpå.

Skrevet
Kullsyrevann skrev (2 minutter siden):

Eksfolier lett området dagen etter du har barbert, desinfiser barberhøvelen (!) og avslutt med noe som dreper bakterier etterpå (mener jeg bruker tendskin, men finnes sikkert alternativer som ikke svir som en *****). Bruker bare en billig balsam for å barbere, cluet er å få glid, å forebygge nupper gjør jeg etterpå.

Fikk kviser innenfor de ytre kjønnsleppene bare timer etter barbering der nede.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...