AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Sliter med kviser nedentil etter å bruke barberhøvel og det irriterer meg noe voldsomt. Men vil ikke bruke sånn voks heller - så er det noen dusj såpe eller krem man kan bruke i tillegg? Need help asap 🙃🥲 Anonymkode: 42cb2...06e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Man må bruke desinfiserende middel etterpå (selges som gelé for eksempel til intimbruk). Anonymkode: 2094b...42c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Legerådet er å slutte å barbere. Anonymkode: fd2ef...182
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Legerådet er å slutte å barbere. Anonymkode: fd2ef...182 Jammen da blir det jo en hel skog der nede 🙈 Mannen er ikke så glad i hår der nede 😞 Anonymkode: 42cb2...06e
Kullsyrevann Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Eksfolier lett området dagen etter du har barbert, desinfiser barberhøvelen (!) og avslutt med noe som dreper bakterier etterpå (mener jeg bruker tendskin, men finnes sikkert alternativer som ikke svir som en *****). Bruker bare en billig balsam for å barbere, cluet er å få glid, å forebygge nupper gjør jeg etterpå.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Kullsyrevann skrev (2 minutter siden): Eksfolier lett området dagen etter du har barbert, desinfiser barberhøvelen (!) og avslutt med noe som dreper bakterier etterpå (mener jeg bruker tendskin, men finnes sikkert alternativer som ikke svir som en *****). Bruker bare en billig balsam for å barbere, cluet er å få glid, å forebygge nupper gjør jeg etterpå. Fikk kviser innenfor de ytre kjønnsleppene bare timer etter barbering der nede.. Anonymkode: 42cb2...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå