AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Kompisen min overser meg i mange dager får å så snakke sammen som ingenting er annerledes. Kan svare på melding jeg sendte får flere dager siden p prøve å holde en samtale. Han vill aldri gå sammen så han gikk fra bestevenn til kompis å nå tror jeg ikke han ser på meg som venn engang. Han skriver bare når han er på jobb vist han kjeder seg ellers har vi ingen kontakt lenger. Før prata vi hele dagen. Har prøvd å spør om noe er galt mange ganger å spurt om jeg har gjort noe galt men han sier bare nei vær gang å sier at jeg må slutte å tro jeg alltid har gjort noe galt. Burde jeg bare kutte kontakten? Han har jo ikke noe interesse av meg lenger , føler jeg bare er i veien å maser når jeg sender han en melding. Anonymkode: 7c454...926
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Han ble vel lei av å prate med deg hele dagen, det er jo ikke normalt. Anonymkode: 0f10b...4a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han ble vel lei av å prate med deg hele dagen, det er jo ikke normalt. Anonymkode: 0f10b...4a1 Ville forstått det om han bare ikke ville prate like mye men han har jo kuttet meg helt ut frem til han kjeder seg så føler bare han ikke liker meg lenger. Anonymkode: 7c454...926
MacadamiaNut Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kompisen min overser meg i mange dager får å så snakke sammen som ingenting er annerledes. Kan svare på melding jeg sendte får flere dager siden p prøve å holde en samtale. Han vill aldri gå sammen så han gikk fra bestevenn til kompis å nå tror jeg ikke han ser på meg som venn engang. Han skriver bare når han er på jobb vist han kjeder seg ellers har vi ingen kontakt lenger. Før prata vi hele dagen. Har prøvd å spør om noe er galt mange ganger å spurt om jeg har gjort noe galt men han sier bare nei vær gang å sier at jeg må slutte å tro jeg alltid har gjort noe galt. Burde jeg bare kutte kontakten? Han har jo ikke noe interesse av meg lenger , føler jeg bare er i veien å maser når jeg sender han en melding. Anonymkode: 7c454...926 Se på hva han gjør, ikke hva han sier. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 hvorfor skaffer du deg ikke venninner isteden? Anonymkode: 8b019...34c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor skaffer du deg ikke venninner isteden? Anonymkode: 8b019...34c Har jo veninner også? Man kan jo være venner med menn også Anonymkode: 7c454...926
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Det er ikke uvanlig for menn å la være å kontakte hverandre på flere dager. Med mindre man har noe veldig spesifikt man vil spør om eller trenger hjelp til så har man ikke krav på svar på småpjatt. Anonymkode: 9e50b...921 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Slutt å være masete. Voksne har ikke tid til å chatte hver dag. Anonymkode: 22eea...fae
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Det kan da gå uker mellom hver gang jeg har kontakt med mine venner. Anonymkode: 9778b...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 Du burde bare slutte å ta kontakt med han. La han ta kontakt med deg heller. Ta det i hans tempo. Anonymkode: 5a12c...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå