Gå til innhold

Kompis overser meg i flere dager får å så late som ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen min overser meg i mange dager får å så snakke sammen som ingenting er annerledes. Kan svare på melding jeg sendte får flere dager siden p prøve å holde en samtale. Han vill aldri gå sammen så han gikk fra bestevenn til kompis å nå tror jeg ikke han ser på meg som venn engang. Han skriver bare når han er på jobb vist han kjeder seg ellers har vi ingen kontakt lenger. Før prata vi hele dagen. Har prøvd å spør om noe er galt mange ganger å spurt om jeg har gjort noe galt men han sier bare nei vær gang å sier at jeg må slutte å tro jeg alltid har gjort noe galt. Burde jeg bare kutte kontakten? Han har jo ikke noe interesse av meg lenger , føler jeg bare er i veien å maser når jeg sender han en melding. 

Anonymkode: 7c454...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble vel lei av å prate med deg hele dagen, det er jo ikke normalt.

Anonymkode: 0f10b...4a1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han ble vel lei av å prate med deg hele dagen, det er jo ikke normalt.

Anonymkode: 0f10b...4a1

Ville forstått det om han bare ikke ville prate like mye men han har jo kuttet meg helt ut frem til han kjeder seg så føler bare han ikke liker meg lenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kompisen min overser meg i mange dager får å så snakke sammen som ingenting er annerledes. Kan svare på melding jeg sendte får flere dager siden p prøve å holde en samtale. Han vill aldri gå sammen så han gikk fra bestevenn til kompis å nå tror jeg ikke han ser på meg som venn engang. Han skriver bare når han er på jobb vist han kjeder seg ellers har vi ingen kontakt lenger. Før prata vi hele dagen. Har prøvd å spør om noe er galt mange ganger å spurt om jeg har gjort noe galt men han sier bare nei vær gang å sier at jeg må slutte å tro jeg alltid har gjort noe galt. Burde jeg bare kutte kontakten? Han har jo ikke noe interesse av meg lenger , føler jeg bare er i veien å maser når jeg sender han en melding. 

Se på hva han gjør, ikke hva han sier.

• Nyttig 1
Skrevet

hvorfor skaffer du deg ikke venninner isteden?

Anonymkode: 8b019...34c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvorfor skaffer du deg ikke venninner isteden?

Anonymkode: 8b019...34c

Har jo veninner også? Man kan jo være venner med menn også

Skrevet

Det er ikke uvanlig for menn å la være å kontakte hverandre på flere dager. Med mindre man har noe veldig spesifikt man vil spør om eller trenger hjelp til så har man ikke krav på svar på småpjatt.

Anonymkode: 9e50b...921

• Nyttig 1
Skrevet

Slutt å være masete.

Voksne har ikke tid til å chatte hver dag.

Anonymkode: 22eea...fae

Skrevet

Det kan da gå uker mellom hver gang jeg har kontakt med mine venner.

Anonymkode: 9778b...3d2

• Liker 1
Skrevet

Du burde bare slutte å ta kontakt med han. La han ta kontakt med deg heller. Ta det i hans tempo. 

Anonymkode: 5a12c...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...