Gå til innhold

Jeg er i dyp sorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som verdens teiteste men katten min døde i dag av kreft. Det gikk rimelig fort fra vi fikk beskjed til hun døde. Det var ingen poeng i å behandle kreften. Da ville den ha store smerter uten garanti. Den ble bare fire år. 

Lyden av en katt i smerte er forferdelig å høre på. Særlig når katten har blitt en del av familien. 

Ville bare dele det et sted. Barna er selvsagt ivaretatt. Min sorg må jeg forsøke å deale med selv💔

• Liker 1
  • Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender deg gode klemmer og varme tanker 💗 Kondolerer så mye 💗 Å miste et dyr er ikke bare bare

• Hjerte 1
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (22 minutter siden):

Jeg sender deg gode klemmer og varme tanker 💗 Kondolerer så mye 💗 Å miste et dyr er ikke bare bare

Takk for det❤️ føles rart å ha så stor sorg over en katt, men vi blir jo knyttet til dyra våre 

• Hjerte 1
Skrevet

Kondolerer 💔

Anonymkode: aa8c5...469

• Hjerte 1
Skrevet

Det er så uendelig trist å miste et kjæledyr! Selv om de kanskje ikke gjør så  mye av seg, utgjør de en så stor del av vår hverdag og setter så dype spor i hjertene våre.

Tillat deg selv å gråte og sørge. Tenker på deg og sender deg en stor klem ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Det er grusomt... 😔💔

Jeg må avlive katten min til uken jeg også og vet ikke hvordan jeg skal klare å planlegge det og vente på det og ta han i et bur også vet jeg at jeg ikke kommer hjem med han. Er så uvirkelig og en så forferdelig avgjørelse å skulle bestemme tidspunktet selv. Min har langtkommen nyresvikt. 

Kondolerer så mye 😔

Anonymkode: 51128...d2a

• Hjerte 3
Skrevet

Vi avlivet katten vår i går også, og både mannen og jeg sørger. Var ble 14 år og var syk.

Jeg gir meg lov til å sørge så mye jeg trenger, jeg har hatt dyr hele livet og det er alltid like ille. Du skal ikke føle på at det er rart å ha stor sorg over en katt💕

Anonymkode: 32355...f0a

Skrevet

Kondolerer ❤️

Anonymkode: 563aa...c27

Skrevet

Trist inn i margen når slike ting skjer. ❤️ :( 

Skrevet

Det gjør så uendelig vondt når man mister ett familiemedlem. Klem til deg❤️

Skrevet

Mistet min i fjor.

Og innser det er en smerte jeg må bære hver dag, resten av livet. 

Jeg hadde aldri trudd at det skulle føre til en slik sorg når jeg valgte å hente hjem en katt. 

Anonymkode: 0378b...bf7

Skrevet

Uff, føler med deg. Har selv måttet avlive 2 av våre 3 katter tidligere, og det var utrolig trist å miste dem. Det er jo firbente familiemedlemmer. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...