Gå til innhold

Ark- lavere pris på klikk og hent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket ut pris på nett på en bok jeg skulle ha.

De hadde en ok pris på Ark så jeg gikk innom etter jobb for å kjøpe den.

Stusset da prisen i hylla var 299,- for på ark.no lå den til 262,-

Hun i kassen slo den inn til fullpris, og da jeg spurte fikk jeg beskjed om at 262,- var «klikk og hent» pris.

Altså. Ved å gå inn fysisk så henter jeg boka i hylla selv. Ved klikk og hent må de gjøre det for meg. Ved begge metoder betales den i kassen- så hvorfor i alle dager holder de på sånn? 

Anonymkode: 9cbdf...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Sjekket ut pris på nett på en bok jeg skulle ha.

De hadde en ok pris på Ark så jeg gikk innom etter jobb for å kjøpe den.

Stusset da prisen i hylla var 299,- for på ark.no lå den til 262,-

Hun i kassen slo den inn til fullpris, og da jeg spurte fikk jeg beskjed om at 262,- var «klikk og hent» pris.

Altså. Ved å gå inn fysisk så henter jeg boka i hylla selv. Ved klikk og hent må de gjøre det for meg. Ved begge metoder betales den i kassen- så hvorfor i alle dager holder de på sånn? 

Anonymkode: 9cbdf...cce

Det kan man lure på. Vil du ha boken tilsendt fra nettbutikken betaler du også full pris.

Anonymkode: 83bb3...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med apotek 1, kan spare masse på å velge klikk og hent der!

Anonymkode: aba81...1a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at apotek og bokhandel feks. Gjør dette er pågrunn av at de har både nettbutikk og fysisk butikk så de må "konkurere" med de andre kjedene som er på nett i tillegg som ofte har billigere priser, spesielt om de ikke har fysisk butikk i tillegg.

Om ett nettapotek har veldig billige varer på nett, vil de og ha billigere varer på nett, mens det i fysisk butikk ofte er dyrere igjen.

Sjekker alltid nettpris når jeg er innom, og trykker klikk og hent om det er billigere.

Anonymkode: a5a3f...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan spare myyyye på å handle på nett og hente ut på apotek, grinete blir de bak kassa også 😄 Ikke værsågod 🤣

Anonymkode: 639b7...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne spart 25% og 100 kr på klikk og hent da jeg kjøpte julegave i dag, problemet var bare at nærmeste butikk med vare inne var 82 mil unna 🥲

Anonymkode: 33d02...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan spare myyyye på å handle på nett og hente ut på apotek, grinete blir de bak kassa også 😄 Ikke værsågod 🤣

Anonymkode: 639b7...8ac

Jeg er støtt og stadig innom Apotek1 like ved her jeg bor, gløtter i hyllene for å sjekke priser, sammenligner med nettpriser på mobilen, og tusler hjem og legger inn nettbestilling. Ingen sure miner her i alle fall.

Anonymkode: 7f2ae...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kunne spart 25% og 100 kr på klikk og hent da jeg kjøpte julegave i dag, problemet var bare at nærmeste butikk med vare inne var 82 mil unna 🥲

Anonymkode: 33d02...e8c

Men… hæ? Hadde de varen i butikken du var i, men på nett stod det at den nærmeste var 82 mil unna?

Anonymkode: b9aea...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...