Gå til innhold

24 stjerners julekalender på NRK. Hva synes du?

Teardrop

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Går den virkelig så seint som 2315 hver dag? Så den i går, men har ikke sjangs til å se den så seint igjen.

Anonymkode: b6b56...5d1

Aner ikke, men alle episodene legges jo ut på NRK.no eller i appen da

Anonymkode: 63e80...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kjedeligste julekalenderen jeg har sett i hele mitt liv 😐

Er ikke så stor fan av Markus Neby heller, synes han er som en liten unge som maser for å få oppmerksomhet fra de voksne

Endret av Tough cookie
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva? Er dette en familieserie?

Anonymkode: 6b2aa...0c7

Den er ikke for småbarn. I en av episodene skal deltakerne smelte en isklump med ei nøtt inni. Mange legger isklumpen i hånda, og tar deretter hånda innenfor bukselinningen for å gni isklumpen mot varm hud. Ser nesten ut som de står der og onanerer. Ganske tåpelige greier.

Anonymkode: 543d0...fb5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
9 hours ago, AnonymBruker said:

Den er ikke for småbarn. I en av episodene skal deltakerne smelte en isklump med ei nøtt inni. Mange legger isklumpen i hånda, og tar deretter hånda innenfor bukselinningen for å gni isklumpen mot varm hud. Ser nesten ut som de står der og onanerer. Ganske tåpelige greier.

Ja, det gav litt Black Mirror vibes. En dystopisk virkelighet der kjendiser desperat gjør hva som helst for oppmerksomhet, uansett hvor nedverdigende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (29 minutter siden):

Ja, det gav litt Black Mirror vibes. En dystopisk virkelighet der kjendiser desperat gjør hva som helst for oppmerksomhet, uansett hvor nedverdigende

Øyunn benyttet sjansen til å kle av seg igjen

Anonymkode: 7a083...544

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om noe er skuespill. Sånn som at de er sure på Mathias fordi han vant noen av oppgavene. 

Jeg synes den er morsom. De har fått inn mange forskjellige personligheter, det liker jeg. Reality folka er virkelig en ensartet gruppe, nesten komisk så dumme de er/blir fremstilt. 

Anonymkode: 9d055...6d5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er kjempemorsomt!!
En slags miks av flere realityserier / tv-program, og jeg fikk litt Nissene på låven-vibber, bortsett fra at dette ikke er skuespill. Det er litt Kongen befaler, litt Squid games (synes JEG da... spesielt på quizen), litt Pærra og Farmen - helt konge. 

Føler egentlig dette er en sånn serie som er typisk TVNorge, så det er moro å se noe sånt på NRK:)

Liker at det er så mange random folk med. Koselig å se Mayoo og Bollestad sammen, for eksempel. Og Lan Marie ser ut som hun har det supermorsomt!
Skjønner at ikke dette er noe for alle, for det er litt sært, men jeg elsker det og der har NRK truffet min humor.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (6 timer siden):

Jeg synes dette er kjempemorsomt!!
En slags miks av flere realityserier / tv-program, og jeg fikk litt Nissene på låven-vibber, bortsett fra at dette ikke er skuespill. Det er litt Kongen befaler, litt Squid games (synes JEG da... spesielt på quizen), litt Pærra og Farmen - helt konge. 

Føler egentlig dette er en sånn serie som er typisk TVNorge, så det er moro å se noe sånt på NRK:)

Liker at det er så mange random folk med. Koselig å se Mayoo og Bollestad sammen, for eksempel. Og Lan Marie ser ut som hun har det supermorsomt!
Skjønner at ikke dette er noe for alle, for det er litt sært, men jeg elsker det og der har NRK truffet min humor.

Det må jo være skuespill tenkte jeg da, manusbasert hvertfsll?

Anonymkode: e8176...9d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er gøy! Det er passe lettbeint og de harselerer godt med realitysjangeren. Det er akkurat passe lengde på episodene, og passe fjollete - en må ta det for det det er... fjolleri! 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den også - lett underholdning i ti minutter. Blir mer spennende etter hvert som de blir færre, da blir det lettere å holde styr, liksom :)

Synes den har fått ufortjent mye slakt i media.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 20.43):

Jeg synes det er helt greit. Kjekt å ha en julekalender å se som jeg ikke har sett ørten ganger før. Er ikke alle deltakerne som er like spennende, men samtidig synes jeg de som klipper er flinke til å fremheve det som gjør kjendisene "morsomme", som i menneskelige, lite vittige, lite nedpå og for den del, lite smarte. 

Glad Lasse røk ut, han er like spennende som en pappkartong. Ellers elsker jeg å hate Hasse Hope, han er så stakkarslig at det blir morsomt. Er også skikkelig digg å ha en reality der man ikke heier på noen av dem. 

Anonymkode: bb0c7...3fc

Jeg liker heller ikke HH men evner ikke å finne noe morsomt med han. Så har sett fra ep 4 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser innmari kleint ut og har ikke sansen for de folka som er med. syns også han der programlederen er så dårlig. ikke morsom, ikke "bærer" han seg bra heller. ser ut som en lutrygga 15åring som gamer i mammas kjeller. 

kan ikke forstå at ikke nrk kan heve nivået litt hva angår underholdning. men 🤷🏼‍♀️ så lenge kari og ola nordmann sitter og gapskratter til tacoen så er det vel ikke nøye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en halv episoden i går, men jeg takler ikke Markus så måtte bytte kanal. Er også møkklei av alle 'kjendisene' som er med i 'alle' programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 22.51):

Alvorlig talt. Unger ser verre ting enn det i dag. Min sjuåring elsker det. Første han setter på etter skolen 😆

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet var jo langt mer morsom enn det kritikere skrev.

Nisse-rotte-katt leken var jo enkel og genial, i hvertfall for meg. Jeg har ikke sett den utgaven av stein-saks-papir.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 8.38):

Jeg lurer på om noe er skuespill. Sånn som at de er sure på Mathias fordi han vant noen av oppgavene. 

Jeg synes den er morsom. De har fått inn mange forskjellige personligheter, det liker jeg. Reality folka er virkelig en ensartet gruppe, nesten komisk så dumme de er/blir fremstilt. 

Anonymkode: 9d055...6d5

Du lurer på om noe er skuespill? Selvfølgelig er det skuespill! Alt er mer eller mindre skuespill, er det virkelig noe å lure på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 8.33):

Øyunn benyttet sjansen til å kle av seg igjen

Anonymkode: 7a083...544

Få med deg dagens episode 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...