Teardrop Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Vet ikke helt hva jeg selv synes, men så lenge øyunn og aurora ryker ut skal jeg se mer. Virker også totalt manus og rigga hvem som skal ut. Endret 10. desember 2022 av Teardrop 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Det virker litt kjedelig for å være ærlig; men følger med likevel, Hahhah. Anonymkode: 8faf9...fdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 Morsomt! Ler godt av det.😂 Anonymkode: 713a1...984 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Sikkert gøy for barn. Kan ikke skjønne hvilke voksne som ser på! Forferdelig kjedelig, har sett halve episoder før jeg har skrudd kjapt av. Anonymkode: d453d...c13 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Del Skrevet 7. desember 2022 Dette er stor moro! Elsker programmet! Anonymkode: 16c8e...ee5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes Markus er flink, men liker ikke humoren hans. Jeg har bare klart to episoder. Anonymkode: 13392...b97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 7. desember 2022 #7 Del Skrevet 7. desember 2022 Syns det er kjempeartig. Enkel humor og korte episoder, passer helt ypperlig. Men særlig avansert produksjon eller programide er det jo ikke, da. Alt trenger vel ikke være så ordentlig hele tiden? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 7. desember 2022 #8 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sikkert gøy for barn. Kan ikke skjønne hvilke voksne som ser på! Forferdelig kjedelig, har sett halve episoder før jeg har skrudd kjapt av. Anonymkode: d453d...c13 Er du sikker på at vi snakker om samme julekalender? 24-stjernes.. er ikke akkurat barneunderholdning... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2022 #9 Del Skrevet 7. desember 2022 (endret) Jeg tok opp for å se hva det var, men etter fem episoder dropper jeg det hele. Jeg er så veldig lei av alle "tv-trynene" som må være med på alt som sendes på tv. Til og med folk jeg har hatt et godt inntrykk av for lenge siden, har nå vist hvem de er. Oppmerksomhets****r hele gjengen. Denne serien er såkalt humor som spesielt interesserte kan praktisere på svært dårlige privatfester hvor alle er fullstendig ukritisk fulle og alt blir dermed gøy. For dem. Til sist ligger de og krampeler under en busk, husker ingenting, men det var en kjempefin fest. Kors på halsen, asså. Denne serien burde ikke ha vært laget. En kjempeskuffelse for alle dem som liker oppbyggende forventning og en ok historie frem mot jul. En eller annen reklame for et realityprogram som kommer etter hvert på tv og flere "kjente fjes" er jammen med der også. Har de over hode ikke bremser? Nei. All reklame er god reklame for dem. Alt er gøy. Sånn er det med den saken. Hepp. Jeg ble bare irritert av 24 dalende stjerner... Endret 7. desember 2022 av Hoppetaujenta 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Del Skrevet 7. desember 2022 Er det en parodi på julereality-serier, eller er det en parodi på en parodi av julereality-serier? Jeg klarer ikke helt å forstå hva dette egentlig er. Finner det ikke morsomt i det hele tatt. Ser at NRK skal legge ned Sportsrevyen. Hva med å kutte ut mange av disse tåpelige seriene istedenfor? Anonymkode: 543d0...fb5 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. desember 2022 #11 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes det er ganske gøy lettfordøyelig underholdning 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg ga i alle fall opp i løpet av de første 10 minuttene. Alt for kleint, og forsøkte nok litt for hardt å være "morsomt" der. Anonymkode: dec9a...8f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Del Skrevet 7. desember 2022 Artig familiejulekalender for oss med litt større barn Anonymkode: 5f369...301 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. desember 2022 #14 Del Skrevet 7. desember 2022 Nisse, rotte, katt! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Del Skrevet 7. desember 2022 Martin skulle røket i dag. Anonymkode: 2c384...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Artig familiejulekalender for oss med litt større barn Anonymkode: 5f369...301 Hva? Er dette en familieserie? Anonymkode: 6b2aa...0c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2022 #17 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes den er artig og humrer mye 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 7. desember 2022 #18 Del Skrevet 7. desember 2022 Forsøkte 5 episoder, men nei, dette orker jeg ikke. Tenkte kanskje det ville bli bedre, det ble det ikke. Er ikke morsomt, kjendisene vi har i Norge er veldig kjedelige slår det meg. Mesteparten av kjendisreality er ganske kjedelig. Det virker bare som reklame for disse kjendisene, egentlig. Og reklamen er ikke en gang bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Del Skrevet 7. desember 2022 Går den virkelig så seint som 2315 hver dag? Så den i går, men har ikke sjangs til å se den så seint igjen. Anonymkode: b6b56...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes det er helt greit. Kjekt å ha en julekalender å se som jeg ikke har sett ørten ganger før. Er ikke alle deltakerne som er like spennende, men samtidig synes jeg de som klipper er flinke til å fremheve det som gjør kjendisene "morsomme", som i menneskelige, lite vittige, lite nedpå og for den del, lite smarte. Glad Lasse røk ut, han er like spennende som en pappkartong. Ellers elsker jeg å hate Hasse Hope, han er så stakkarslig at det blir morsomt. Er også skikkelig digg å ha en reality der man ikke heier på noen av dem. Anonymkode: bb0c7...3fc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå