Gå til innhold

Dere single med dobbeltseng, har dere dobbeltdyne eller to dyner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmål i tittel. 

Hvor stor dyne har dere og hvor stor seng har dere? Har dere en vanlig enkeltdyne for en person på 120 som dere deler med menn på besøk, en stor dobbeltdyne eller to dyner så den andre dynen bare ligger klar på den ene siden av sengen til det kommer besøk? 

Anonymkode: 532e4...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 dyner. Helt utenkelig å dele dyne med noen! Jeg har dobbeldyne og har en ekstra lang vanlig dyne til overnattingsbesøk. 

Anonymkode: f38b0...888

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmål i tittel. 

Hvor stor dyne har dere og hvor stor seng har dere? Har dere en vanlig enkeltdyne for en person på 120 som dere deler med menn på besøk, en stor dobbeltdyne eller to dyner så den andre dynen bare ligger klar på den ene siden av sengen til det kommer besøk? 

Jeg er ikke singel, men vi har egne/separate soverom. Der har jeg 2 dyner. Må ha en dyne mellom beina 😂

Anonymkode: f3208...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og har en 180 seng med to oppredde dyner og puter 

Anonymkode: c8b50...31b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 180 seng. Har begge deler 🤣 dobbeldyna er 240x220. Den brukes på vinteren. Også har jeg 2 enkle dyner på sommertid

Anonymkode: 67a70...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sover dere uten å holde rundt hverandre da? Jeg liker å sove inntil hverandre. Har kjøpt min første dobbeltseng og vet ikke hva som er  vanlig ang dyner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man single så trenger man da verker to dyner eller dobbeltdyne?

Jeg bruker én enkeltdyne i min dobbeltseng.

Anonymkode: af2c4...376

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker på i forhold til når man har med seg en mann hjem eller dater en potensiell kjæreste og skal ha overnatting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha dobbeltdyne, burde invistere i ekstra dyne/dyner sånn tilfelle jeg får besøk, å eventuelt ikke føler for å dele. Men så langt tenker jeg bare på hvor fint det blir å ligge midt i sengen med en massiv dyne, som en lykkelig sjøstjerne 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Sengen min er stor så den ser helt toskete ut med bare èn dyne og pute. Så det er for estetikk og så er det hendig når jeg har mannebesøk innimellom 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

Er singel. Har dobbeltdyne. Syns det er penest når man rer opp

Opplever du dobbeltdyne litt kvelende når du bruker den alene? Jeg liker å legge bena utenfor dynen på hver kan av dynen og er litt bekymret for om jeg blir for mye surret inn i dyne når den er så stor 😂 

Dere som har dobbelt dyne , hvor stor er den? 120, 140, 150,160,180? Og hvor stor er sengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt noe annet enn enkeltdyne, enten en eller to. Dobbeltdyne er så stor og uhåndterlig. Liker i utgangspunktet ikke å dele dyne med noen heller. (Er ikke singel nå da men har bodd en del alene)

Anonymkode: 63cf7...23a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri i livet hatt dobbeltdyne, verken som singel eller samboer. Helt jævlig å ikke kunne stikke lemmer ut på begge sider for temperaturregulering 😳

Anonymkode: aa0fc...bbf

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Spørsmål i tittel. 

2 dyner 

Anonymkode: 2affd...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Men sover dere uten å holde rundt hverandre da? Jeg liker å sove inntil hverandre. Har kjøpt min første dobbeltseng og vet ikke hva som er  vanlig ang dyner 😂

Ja, syns det er kvelende å sove under samme dyne og bli holdt rundt 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en dobbeltseng på 1,80 og har to vanlige enkeltdyner. Ser bedre ut med to dyner i en så stor seng, og så fint å ha ekstra dyne hvis jeg får en elsker som kan komme på besøk av og til. 

Anonymkode: 4650b...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mye man ikke trenger…. Men greit å ha en ekstra i tilfelle noen andre skal være der. Da jeg var singel både så og føltes sengen så tom ut uten 2 dyner. 

Anonymkode: dfe0c...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Opplever du dobbeltdyne litt kvelende når du bruker den alene? Jeg liker å legge bena utenfor dynen på hver kan av dynen og er litt bekymret for om jeg blir for mye surret inn i dyne når den er så stor 😂 

Dere som har dobbelt dyne , hvor stor er den? 120, 140, 150,160,180? Og hvor stor er sengen? 

Jeg opplever ikke det. Har 150 seng og har 180x200 dyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne aldri i livet hatt dobbeltdyne, verken som singel eller samboer. Helt jævlig å ikke kunne stikke lemmer ut på begge sider for temperaturregulering 😳

Anonymkode: aa0fc...bbf

Så enig! 

Anonymkode: dfe0c...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...