AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Noen som har lyst til å legge kort eller bruke klarsynet sitt på min situasjon iforhold til en mann jeg møtte fra en datingside ? Plis ikke kommenter noe tull. Dette er bare for moroskyld, men allikevel ønsker jeg at du er seriøs. Anonymkode: bccab...0f3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Dette renner ut i sanden. Han er ikke seriøs. Anonymkode: 9d555...905
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette renner ut i sanden. Han er ikke seriøs. Anonymkode: 9d555...905 Dette tror jeg var vill gjetting Anonymkode: bccab...0f3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette tror jeg var vill gjetting Anonymkode: bccab...0f3 Det er jo gjetting du spør etter? Anonymkode: 7a786...875 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Han synes at du er for intens, gi han litt albuerom. Anonymkode: e6ded...b9a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han synes at du er for intens, gi han litt albuerom. Anonymkode: e6ded...b9a Det har jeg jo ikke akkurat vært da. jeg har aldei kontaktet først for eksempel. Anonymkode: bccab...0f3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg jo ikke akkurat vært da. jeg har aldei kontaktet først for eksempel. Anonymkode: bccab...0f3 Men du ber folk med overnaturlige evner lese situasjonen og han. Det viser jo et stort behov for å kontrollere situasjonen eller han. Toppen av et isberg. Mye mer enn hvem som kontakter hvem først. Og løser du ikke dette så har ikke forholdet noe håp. Anonymkode: e6ded...b9a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du ber folk med overnaturlige evner lese situasjonen og han. Det viser jo et stort behov for å kontrollere situasjonen eller han. Toppen av et isberg. Mye mer enn hvem som kontakter hvem først. Og løser du ikke dette så har ikke forholdet noe håp. Anonymkode: e6ded...b9a Jeg spør egentlig fordi han har en diagnose som han sier gjør han veldig høyt og lavt. Plutselig er han ikke verdt noen ting i sine egne øyer og får dårlig samvittighet og føler seg som søppel osv. Han har tidligere vært i langvarig forhold. Grunner til at man lurer på sånt kan være komplisert og mange. Men nå er bo spørsmålet mitt litt ødelagt. At dere som svarer ikke tror på klarsynte eller tarotkort osv er ikke mitt problem. Anonymkode: bccab...0f3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo gjetting du spør etter? Anonymkode: 7a786...875 Nei akkurat det jeg ikke gjør, og skriver også i innlegget at jeg ikke ønsker tull (gjetting) Anonymkode: bccab...0f3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Du blir såret etterhvert, men det tar tid før du innser at noe er feil. Det ligger en annen dame i kortene. Anonymkode: 2344b...461 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå