AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Jeg kan ikke tenke meg noen værre dag å være syk. Men det har ikke skjedd så ofte. Vært litt småforkjøla noen ganger og litt slapp. Noen barn fikk omgangssyke en gang i et juleselskap vi var i. Har du vært syk på julaften noen gang? Anonymkode: 357f8...4b2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Ja, dessverre. Har hatt omgangssyke på juleaften noen ganger. Innlagt på sykehus ett år. Anonymkode: b317a...22a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Ja, mange ganger. Synes det er mye verre å være syk på bursdagen til barna. Anonymkode: ae033...72c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Jepp, omgangssyke. Skulle egentlig jobbe, følte jobben ikke trodde på meg da jeg gav beskjed 😅 Men hadde 40 i feber og alt som hører med Anonymkode: dbc0b...444 1
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Vet ikke om det teller, men har feiret juleaften med et brukket bein en gang.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke tenke meg noen værre dag å være syk. Det jeg ikke forstår her inne er voksne mennesker som oppfører seg som om julaften er noe av det viktigste som skjer i livet. Og at alt blir ødelagt om mat, eller noe annet, ikke er akkurat som det skal... Ja, jeg var syk et år. Det var ikke det værste dagen å være syk, på langt nær. Viktige jobbintervju, eksamensdager, bryllupet, fødsel, en dritdyr ferietur, alene i utlandet, omgangssyke på langdistansefly.... Hadde tatt julaften hvilken som helst dag foran disse. Man er hjemme, trygg, varm, kan spare opp litt gaver og mat, og så har man mange titalls julaftener igjen. Anonymkode: 38017...e33 12 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Ja, hadde forferdelige magesmerter, men holdt ut på morfin til etter pakkeåpningen. Ble lagt inn på natta. Hadde en type "kjøttetende" mikrobe i magen som hadde spist opp deler av tarmene. 😂 Anonymkode: 9d682...57d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Jepp. Bare deilig å være syk julaften. Fred og ro, helt alene på soverommet eller i huset om resten er borte på julaften Og har nok også jugd på meg sykdom for å slippe selskaper i jula. Anonymkode: e0bcf...2c6 1
Arkana Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Nei, aldri. Det er faktisk nesten litt rart for da jeg var barn var jeg alvorlig syk og et par år var jeg mye på sykehus, men jeg har hatt utrolig flaks og aldri vært syk, ikke en gang en liten forkjølelse, i julen. Mannen min og barna mine har heller ikke vært syke i julen noen gang.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Nei, ikke som jeg kan huske. Fikk omgangssyken 1 juledag en gang. Anonymkode: 813ae...b39
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Ja, det tror jeg. Husker spesielt godt da jeg var syk i ungdommen i begynnelsen på 90 tallet. Halsbetennelse. Men formen var verst i romjulen. Over 40 i feber og sengeliggende. Vi skulle ha kalkun for første gang 2 juledag, men jeg var så elendig at jeg ikke orket eller klarte å spise. Kjedelig ja, men sånn er det. Ville vært verre om det skjedde nå og vi skal ha gjester på julaften her hjemme. Alle kan bli syke, jul eller ei. Anonymkode: a1b67...796
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Ja, jeg skal visst ha vært det. Ikke at jeg husker det. Anonymkode: a9601...ea6
Peterpan91 Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Nei, det har jeg ikke. Men kjenner en som var syk på juleaften når corona fortsatt var ganske nytt. Han måtte sitte på rommet alene hele kvelden.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er kronisk syk og er like syk hver dag gjennom hele året uansett om det er julaften, bursdag eller 17. mai. Eneste forskjellen jeg merker er at hjemmesykepleierne ofte er i bedre humør på sånne dager. Anonymkode: 96968...0d9 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 Nei ikke som jeg kan huske, men mannen har vært syk før og da har vi vært hjemme. Det var skikkelig drit fordi vi skulle være med min mor osv. Ikke hadde vi pinnekjøtt selv så ble vanlig kjedelig middag i tillegg.. Anonymkode: edda8...c98
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Skrevet 6. desember 2022 Japp, en gang som barn. Var vel 7/8-år. Husker jeg synes det var kjempekjedelig den gang, var såpass dårlig at jeg orket ikke og åpne gaver engang. Men da jeg satt første dag og åpnet alle mine mens broren min gråt fordi han også ville åpne gaver (han er to år yngre enn meg), så var det egentlig helt greit allikevel 🙈😅 Hadde også omgangssyken ei romjul da jeg gikk på ungdomsskolen. Det var også ganske kjedelig, men jeg og stefaren min, som også var syk, fant det positive med det med å slappe av på sofaen og julefilmer dagen lang. Anonymkode: 6fc59...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #19 Skrevet 6. desember 2022 Var syk i fjor. Klarte knapt å gå. Totalt utmattet. Ble syk av vaksinen. Varte til langt ut i januar. Levde på ferdigretter. Anonymkode: 8e06b...439
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 You'reNothingToMe skrev (30 minutter siden): Vet ikke om det teller, men har feiret juleaften med et brukket bein en gang. Meg også. Ble "dyttet" ut av sykehuset på lillejulaften. Klarte knapt å gå på krykker og rusa på sterke smertestillende. Måtte ha dostol i gangen for jeg kom meg ikke ned trappa til do. Anonymkode: 8e06b...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå