AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Vi satte inn 5 dagers blasto for en uke siden. Har følt meg grei siden uttak, hatt hodeverk og ømme bryst. Har regnet med det jeg har av symptom før en evt. positiv test er pga lutinus.. I går kveld (6 dager etter innsett) begynte jeg å bli skikkelig uggen, dette bare økte. Våknet i natt av at jeg trodde jeg skulle kaste opp + kraftige mens murringer i korsryggen men ingen mens. tenkte dette måtte være gode tegn på graviditet (har hatt mange SA så vet hvordan det føles) men da jeg testet i dag var den negativ (tidligtest RSFU). Har ikke testdag før den 12. men virker som om alle får positiv test typ ett par dager etter innsett.. Vet dere om lutinus kan gjøre at man tester sent? Kan kvalme og sterke murringer komme om det ikke testen viser positiv? skriv gjerne erfaringer:) takk for svar:):) Anonymkode: c8cce...82e
Ginny Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Vil påstå særdeles få får positiv test et par dager etter innsett, selv av blasto. Den skal rekke å feste seg, og kroppen skal klare å produsere nok hCG til at det kan måles og. En uke etter innsett burde du kunne få positiv test, men egget kan ha festet seg sent, eller du kan produsere hCG sakte. Lutinus har ingen effekt på det, men kan gi veldig mange graviditetssymptomer. Du kan få både murringer og kvalme av lutinus, dessverre. Men ikke gi opp helt enda, RFSU er elendige tester, og det er fortsatt tidlig 😊 Har satt inn egg 6 ganger, 5 blasto, og vært gravid 8 ganger. Lutinus fikk jeg bytta ut med cyclogest de siste 4-5 rundene, likte den bedre 😊
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Jeg fikk satt inn blasto etter 5 dager var den positiv med en sånn billigtest. Uansett må man være tålmodig. Det er en lang reise å bli gravid, gå gravid også føde. Jeg hatet å høre det, men det er erfaringen at man bare må være tålmodig. Anonymkode: c2fce...8c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Jeg fikk beskjed om å testene 10 dg etter innsett. Brukte en dyr graviditetstest .. og testet meg hver dag m billigtester etter det ( bare tull å gjøre det- men var så gøy å se at testen ble positiv :P) jeg følte meg helt fin i formen, men fikk bystspreng».. husker ennå de harde brystene som ikje hadde plass under huden.. hadde en intens lykkefølelse Embryologen sa da jeg gikk fra behandlingsrommet at sansyligheten for graviditet var mye bedre v blastocyst jeg brukte høyere dose progesteron enn anbefalt. LYKKE TIL TS❤️ Anonymkode: 5cc8d...561 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 On 12/6/2022 at 9:38 PM, AnonymBruker said: Jeg fikk satt inn blasto etter 5 dager var den positiv med en sånn billigtest. Uansett må man være tålmodig. Det er en lang reise å bli gravid, gå gravid også føde. Jeg hatet å høre det, men det er erfaringen at man bare må være tålmodig. Anonymkode: c2fce...8c2 Ja, det er helt sant.. vi er på 7 året, så vet virkelig alt om å vente.. føles som om alle tester positivt så tidlig.. kjenner veldig at håpet er ute, alle virker til å teste så tidlig.. vi er på dag 11 og det er fremdeles negativt.. Vi har endelig fått et frisk embryo (1 ut av 58) så dette er vår siste og eneste sjans.. Anonymkode: c8cce...82e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 On 12/6/2022 at 9:29 PM, Ginny said: Vil påstå særdeles få får positiv test et par dager etter innsett, selv av blasto. Den skal rekke å feste seg, og kroppen skal klare å produsere nok hCG til at det kan måles og. En uke etter innsett burde du kunne få positiv test, men egget kan ha festet seg sent, eller du kan produsere hCG sakte. Lutinus har ingen effekt på det, men kan gi veldig mange graviditetssymptomer. Du kan få både murringer og kvalme av lutinus, dessverre. Men ikke gi opp helt enda, RFSU er elendige tester, og det er fortsatt tidlig 😊 Har satt inn egg 6 ganger, 5 blasto, og vært gravid 8 ganger. Lutinus fikk jeg bytta ut med cyclogest de siste 4-5 rundene, likte den bedre 😊 Takk for svar! håpet på det.. synes bare alle som skriver får pos test 5 dager etter.. Er på 11. dag nå og har test dag om 3 dager.. tror håpet er ute.. ja, regner med det er lutinus, er super kvalm, masse murringer. føles som om mensen kommer om en dag eller to.. krysser fingrene at det er dårlige tester 🤞🏻🤪 vi får se ble du mindre kvalm av de? Skal se om jeg får byttet til de om vi får friskt en gang til! Anonymkode: c8cce...82e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 On 12/7/2022 at 12:08 AM, AnonymBruker said: Jeg fikk beskjed om å testene 10 dg etter innsett. Brukte en dyr graviditetstest .. og testet meg hver dag m billigtester etter det ( bare tull å gjøre det- men var så gøy å se at testen ble positiv :P) jeg følte meg helt fin i formen, men fikk bystspreng».. husker ennå de harde brystene som ikje hadde plass under huden.. hadde en intens lykkefølelse Embryologen sa da jeg gikk fra behandlingsrommet at sansyligheten for graviditet var mye bedre v blastocyst jeg brukte høyere dose progesteron enn anbefalt. LYKKE TIL TS❤️ Anonymkode: 5cc8d...561 Vi skal teste 14 dager etter. Ventet du til 10 dager eller testet du før? heheh det kan jeg kjenne meg igjen i.. den er borte nå for å si det slik.. vi har gode sjanser. Har gjort PGD så vi vet at embryoet er friskt og embryolog sa det var sterkt og fint.. tusen takk! vi får se hvordan det går.. fremdeles 2 dager til testdag Anonymkode: c8cce...82e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Du kan jo teste nå. Lutinus vil ikke påvirke testresultat nå. Anonymkode: 6cc50...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå