AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #21 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er for november. Dette stemmer nok vesentlig mer enn hva du ble fortalt i butikken. Anonymkode: 4859a...839 takk. Fordi jeg spurte om jeg skulle bruke strekkoden som er under, men fikk nei. Men har lagt merke til at ansatte i kassen trykker automatisk selv når de ser handlenettet jeg har med meg. Anonymkode: 99c3f...a16
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #22 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): takk. Fordi jeg spurte om jeg skulle bruke strekkoden som er under, men fikk nei. Men har lagt merke til at ansatte i kassen trykker automatisk selv når de ser handlenettet jeg har med meg. Anonymkode: 99c3f...a16 Helt i starten knota jeg med posen for å skanne den der jeg skannet medlemskortet, men så fikk jeg beskjed om at det ikke var nødvendig siden de registrerte den i kassa. Nå løfter jeg den bare opp så de ser den når jeg bruker den vanlige kassa, og skanner strekkoden i selvskanning. Men, man bør være nøye med å dekke over strekkoden for kjøp, har opplevd at akkurat nok av den var synlig til å registrere kjøp av posen så en ansatt måtte komme for å fikse. (Skulle ønske gjenbrukskoden var på kanten ved håndtaket, det hadde vært mye mer praktisk.) Anonymkode: 3c046...ef5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå