Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette er for november. Dette stemmer nok vesentlig mer enn hva du ble fortalt i butikken. 524E3A98-5F0F-4C07-8146-BD7A4AA3640B.thumb.jpeg.982173088d36ded18c17670684cae4dc.jpeg

Anonymkode: 4859a...839

takk. 

Fordi jeg spurte om jeg skulle bruke strekkoden som er under, men fikk nei. Men har lagt merke til at ansatte i kassen trykker automatisk selv når de ser handlenettet jeg har med meg.

Anonymkode: 99c3f...a16

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

takk. 

Fordi jeg spurte om jeg skulle bruke strekkoden som er under, men fikk nei. Men har lagt merke til at ansatte i kassen trykker automatisk selv når de ser handlenettet jeg har med meg.

Anonymkode: 99c3f...a16

Helt i starten knota jeg med posen for å skanne den der jeg skannet medlemskortet, men så fikk jeg beskjed om at det ikke var nødvendig siden de registrerte den i kassa. Nå løfter jeg den bare opp så de ser den når jeg bruker den vanlige kassa, og skanner strekkoden i selvskanning. Men, man bør være nøye  med å dekke over strekkoden for kjøp, har opplevd at akkurat nok av den var synlig til å registrere kjøp av posen så en ansatt måtte komme for å fikse. (Skulle ønske gjenbrukskoden var på kanten ved håndtaket, det hadde vært mye mer praktisk.)

Anonymkode: 3c046...ef5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...