Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har med meg prix handlenett med meg i butikken, så trykker coop prix i kvittering 0 kr. Hva er tanken?

Anonymkode: 99c3f...a16

Skrevet

Coop extra også, men det blir ALLTID registrert.

Anonymkode: 2d498...e77

Skrevet

Det blir registrert selv om det står 0 🙂Står på coop appendiks og blir oppdatert 1 gang i døgnet 🙂

Anonymkode: ce3a1...fca

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir registrert selv om det står 0 🙂Står på coop appendiks og blir oppdatert 1 gang i døgnet 🙂

Appen*

Skrevet

hva er formålet? det er da unaturlig i grunn at det skal registreres? om jeg kommer med kiwi  handlenett i prix, da regner jeg med det IKKE blir registrert i kvitteringen. 

Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

hva er formålet? det er da unaturlig i grunn at det skal registreres? om jeg kommer med kiwi  handlenett i prix, da regner jeg med det IKKE blir registrert i kvitteringen. 

Det blir vel poeng/bonus. Har lest noe om det på coop.

Endret av Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dersom du er coopmedlem får du bonus for å bruke coop sine gjenbruksnett på coop-butikker, uavhengig om det er et nett fra Mega, Obs eller Prix. For å få bonus må det naturlig nok registreres at du bruker gjenbruksnettet. Det registreres ved at man skanner det inn som en vare, men siden du selvsagt ikke betaler for å bruke det, står det 0,-  Bonusen fremkommer på din side der du kan se oversikt over bonusene dine så langt.

Er du ikke coopmedlem og bruker et gjenbruksnett som den i kassa slår inn på autopilot, så skjer det vel ikke annet enn at det står 0,- på kvitteringen.

Og nei, det blir ikke registrert om du kommer med kiwinett (såfremt den i kassa ikke har registrert det på autopilot, og det verste som kan skje da er at du får bonus likevel dersom du er coopmedlem).

Anonymkode: 3c046...ef5

Skrevet

kan man slå det inn på selvbetjent? eller må det scannes? 

Jeg synes det burde vært kupong eller noe på gjenbruksposene :o 

Skrevet
Taluno skrev (1 minutt siden):

Skanner koden selv der. 

Anonymkode: 4859a...839

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skanner koden selv der. 

takk :) jeg bruker ikke coop sin gjenbrukspose, så da kan jeg ikke registrere at jeg har gjenbruk da. 

Skrevet
Taluno skrev (2 timer siden):

ja, det var i startfasen visstnok 1 kr fortjeneste ved å bruke gjenbrukspose ved at man scannet posen. Men så hørte jeg like etterpå at det var faset ut, og ikke kunne lengre få fortjeneste på kr 1. Men så har jeg lagt merke senere at de trykker kr 0 i kvitteringen at jeg har gjenbruksposen med meg. Men jeg har ikke fordypet meg ved å se i coop medlemskapet. 

Skrevet
Taluno skrev (2 timer siden):

takk :) jeg bruker ikke coop sin gjenbrukspose, så da kan jeg ikke registrere at jeg har gjenbruk da. 

det er ikke du som registrer, det gjør dem som jobber i kassen automatisk. Men det står kr 0 i kvitteringen. 

Først tenkte jeg at det er vel coop selv som har en avtale med leverandør og som vil få fortjeneste at vi bruker gjenbrukspose? regner jo ikke med konserner er så godtroende... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ja, det var i startfasen visstnok 1 kr fortjeneste ved å bruke gjenbrukspose ved at man scannet posen. Men så hørte jeg like etterpå at det var faset ut, og ikke kunne lengre få fortjeneste på kr 1. Men så har jeg lagt merke senere at de trykker kr 0 i kvitteringen at jeg har gjenbruksposen med meg. Men jeg har ikke fordypet meg ved å se i coop medlemskapet. 

Jo, man får det enda. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man får fortsatt 1 krone i bonus for hvert gjenbruksnett men bruker hos coop.

Anonymkode: 3d9ea...be8

Skrevet
Taluno skrev (3 timer siden):

Nei? Det er jo bare coop dine egne gjenbruksnett man får bonus for, så om du ikke har det får du jo selvfølgelig ikke gjenbruksbonus.

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Man får fortsatt 1 krone i bonus for hvert gjenbruksnett men bruker hos coop.

nei, det stemmer ikke. Svaret fikk jeg i butikken det ikke gjaldt. Men kan godt være de ikke selv kjenner til det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

nei, det stemmer ikke. Svaret fikk jeg i butikken det ikke gjaldt. Men kan godt være de ikke selv kjenner til det. 

Ja det må ha vært feilinfo. Jeg fikk f.eks 29kr i bonus for bruk av nettet i oktober, og 16 for bruken i november. 

Anonymkode: 3c046...ef5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt i starten fikk man 1krone i avslag, det ble så faset ut og ny løsning ble krone 1 bonus i bonus. 

Selve registreringen på kassa lappen handle om at det må knyttes til et coop medlemsskap, enten via plu i kassen eller at du selv scanner i selvscann. Det er også et formål å kunne måle bruken og effekten av gjenbruksnettet for coop. 

I kassalappen vil det stå 0 på sum ved innslag av "varen".  Men du vil kunne se selve bonusen på din fordelskonto via nett, app eller papir under punktet " gjenbruk handlenett" .

Anonymkode: 42308...ad0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er for november. Dette stemmer nok vesentlig mer enn hva du ble fortalt i butikken. 524E3A98-5F0F-4C07-8146-BD7A4AA3640B.thumb.jpeg.982173088d36ded18c17670684cae4dc.jpeg

Skrevet

Screenshot_20221207-224920_Coop Medlem.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...