AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Samboer er veldig opptatt av kvalitet, og han ønsket seg en elektronisk dings til jul. Jeg kjøpte den for 3 uker siden for 1500 kr + 2 års forsikring, og er veldig fornøyd med kjøpet mitt. Men så fortlate samboer meg at han fant ut med et uhell at han får en lignende gave av sin bror. Familien hans har en sånn maks 500kr greie gående, så er veldig sikker på at min gave er mye bedre. Men hva skal jeg gjøre nå?? Skal jeg bare gi han gaven siden jeg er ganske sikker på at han kommer til å like den bedre selv om han det samme i en billigere format? Skal jeg bytte den ut med et gave kort i stedet? Eller skal jeg sende melding til broren og be han om å bytte gave? Jeg kjenner ikke broren så veldig godt så det siste alternativet er veldig ubehagelig for meg, og føles litt frekt 🤦🏼♀️ Anonymkode: b66d3...b3e
Ananas. Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Du må velge mellom å gi gaven likevel, eller å gi en annen gave. Han kan jo eventuelt bytte gaven fra broren, eller deg, selv. Å henvende deg til broren gjør du bare ikke, virkelig ikke. 8 2
Gjest ti10 Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Hm, er det for sent å få byttelapp? Det hadde kanskje vært det greieste å gi gaven med byttelapp, så kan han ta den avgjørelsen selv.
Arkana Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Jeg ville bare gitt gaven. Samboeren din kan bytte gaven fra sin bror. Jeg ville absolutt ikke bedt broren kjøpe noe annet, det er jeg enig i at er frekt. 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Ville fått pengene tilbake og kjøpt noe annet. Ville heller ikke kjøpt med forsikring. Anonymkode: eba98...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Ville gitt den, kan vel ha to da Anonymkode: 2f33c...13b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Ville gitt han gaven så kan han velge. Men håper ikke du betalte noe særlig for forsikring, det er jo totalt unødvendig siden det mest sannsynlig er dekket av innboforsikring, samt at den kun skal dekke 1500 kr. Anonymkode: 1f1bc...582 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Dersom samboeren din er opptatt av kvalitet er jeg sikker han vil bli glad for gaven din. Broren har helt sikkert tatt med byttelapp, så han kan jo bytte den selv etter jul? Folk sender ut samme ønskeliste til alle, så en vil alltid oppleve å få to av samme ting med mindre familien har avtalt seg i mellom hva man skal kjøpe til hverandre. Behold gaven du 😉 Anonymkode: 08ff8...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Hadde sagt det til typen at du har kjøpt den og spurt hvilken han helst vil ha og om du skal bytte den Anonymkode: 83f7a...235 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samboer er veldig opptatt av kvalitet, og han ønsket seg en elektronisk dings til jul. Jeg kjøpte den for 3 uker siden for 1500 kr + 2 års forsikring, og er veldig fornøyd med kjøpet mitt. Men så fortlate samboer meg at han fant ut med et uhell at han får en lignende gave av sin bror. Familien hans har en sånn maks 500kr greie gående, så er veldig sikker på at min gave er mye bedre. Men hva skal jeg gjøre nå?? Skal jeg bare gi han gaven siden jeg er ganske sikker på at han kommer til å like den bedre selv om han det samme i en billigere format? Skal jeg bytte den ut med et gave kort i stedet? Eller skal jeg sende melding til broren og be han om å bytte gave? Jeg kjenner ikke broren så veldig godt så det siste alternativet er veldig ubehagelig for meg, og føles litt frekt 🤦🏼♀️ Anonymkode: b66d3...b3e 2 års forsikring for noe til 1500? Hvis du betalte mer enn en hundrelapp for det så har du blitt lurt.. Ville i hvert fall gått tilbake og angret kjøpet og fjernet forsikringen. Anonymkode: f1599...cce 1
Taluno Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 Jeg ville først spurt broren om det stemmer, og tatt det derfra.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 Jeg ville fortelle ham at jeg også har kjøpt dingsen og spørre om han synes den skal byttes eller beholdes. Han er voksen, det ødelegger ikke julen for ham. Anonymkode: 4c143...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå