AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Nå har jeg en sånn ny pannetermometer. Vet de kan ta feil med tiden. Men ekke det jeg lurer på. Hva regnes som feber på panne termometer? Legger man på 0.5? Jeg begynner å føle meg dårlig, den viser alltid 36.5 og nå 36.9, jeg har lav kroppstemperatur så jeg føler meg dårlig veldig fort så fort den stiger litt🤢 På 37,5 ligger jeg helt dau på senga når en måler i rompestompen. Så ja, panne termometer, hva er normalt/hva er feber? Anonymkode: 8433d...020
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Umulig å si, noen pannetermometer funker godt, mens andre er langt ute på kjører, og kan være vanskelig å bruke riktig, og på riktig plass. Men om du ønsker å vite, prøv å teste panne også rompe ved et par anledninger. Så finner du ut hva som blir riktig på din Anonymkode: 42db7...d42 1
KatteLatte Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Hvilke pannetermometer er gode? Jeg har ett fra Apotek 1 som er utrolig dårlig, kan vise alt fra 36,5 til 38,5 på samme område i panna. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Jeg vil si at det vi har fungerer godt. Har man normal kroppstemperatur viser det rundt 36,7 grader, og har man forhøyet kroppstemperatur så viser det dette. Må av og til måle flere plasser på panna, men det står at man skal måle i høyre tinning og det er der vi oftest får høyest måling. Synes det differensierer godt med opp mot 40 når noen er skikkelig syke og rundt 38 ved normal feber. Anonymkode: b848d...182 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Her virker pannetermometeret veldig bra. Kjøpt best i test på apoteket. Har dobbeltsjekket i baken flere ganger(på meg selv). Og det stemmer. Om det har lagt i ett kaldt rom lar jeg det ligge 5min i varmt rom før måling da det mulig viser litt feil før det får temperert seg. Anonymkode: 862a2...a31 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Har sjekket tempratur målt med pannetermometeret vårt opp mot tempratur målt i rompa. Disse har vært så godt som identiske +/- 0.2 grader kanskje. Merket er Microlife. Anonymkode: f651f...1f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå