Gå til innhold

Er KG-brukarane meir opptekne av seksualitet enn mat og handarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg skjønar ikkje heilt kvifor det er so mange fleire som er aktive i seksualitetsgruppa enn i gruppene som tek føre seg matlaging og handarbeid. Dei fleste vekeblad som rettar seg mot kvinner er mest opptekne av sovorne aktivitetar (og koke- og strikkebøker hamnar alltid øverst på bestseljarlistene). Er ikkje kvinnene på KG representantive eller kjem den høge aktiviteten seg av at det er bra mykje menn som er aktive i seksualitetsgruppa? 

Endret av Nattens rytter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til 2022!

På tide å legge vekk de utdaterte holdningene om at kvinner liker matlaging og håndarbeid og menn liker sex.

Kvinner liker også sex og snakker om det. Så nei, ingen automatikk i at det må være menn som snakker om sex her inne.

Og ukeblader.....? De som fortsatt kjøper det, er kanskje mer opptatt av matlaging og håndarbeid enn av sex.... 

Skrevet

Hva jeg diskuterer på KG og hver jeg opptatt av IRL er to helt forskjellige ting. Håndarbeid er noe jeg driver med, men som er fullstendig uinteressant å diskutere. Jeg leser masse og liker å snakke om bøker, men gjør det heller i samtaler med likesinnede venninner. Og hvis du tror ukeblader rettet mot kvinner bare handler om håndarbeid og matlagning, bør du lese mer Cosmopolitan og mindre Familien...

Skrevet

Tja på seg selv kjenner man andre? Kan ikke se noen innlegg fra deg om dine håndarbeid men en god del i sex og samlivsforumet 

Anonymkode: eb1e8...3db

• Liker 1
Skrevet

Jeg er opptatt av mat, med matforumet her har tapt seg noe helt enormt de siste femten årene og jeg er ikke spesielt opptatt av når mat går ut på dato eller hvilken sjokolade man savner, så matinteressen min må jeg få utløp for andre steder. Det er svært sjelden interessante eller gode innlegg i matforumet. 

Anonymkode: 0237c...02a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er opptatt av mat, med matforumet her har tapt seg noe helt enormt de siste femten årene og jeg er ikke spesielt opptatt av når mat går ut på dato eller hvilken sjokolade man savner, så matinteressen min må jeg få utløp for andre steder. Det er svært sjelden interessante eller gode innlegg i matforumet. 

Anonymkode: 0237c...02a

Du har diverre rett i det, truleg er det mange tenåringar og unge vaksne som skriv der. 

Skrevet

De fleste innlegg på seksualitetforumet er nok lagd av menn som utgir seg for å være kvinner....

Anonymkode: 6f3e0...88b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...