Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var litt frustrert i dag å ønsket å si opp jobben min.

Jeg sendte en epost til sjefen min, men en time etter jeg hadde skrevet dette så leste jeg litt på NAV at du ikke får tilgang til dagpenger noe som er KRISE for meg, siden jeg har 2 hunder og husleie å betale + mat

Jeg ønsker at arbeidsgiver sier meg opp sånn at jeg kan søke dagpenger med engang.

Kan jeg trekke oppsigelsen også be arbeidsgiver si meg opp?

Skrevet
Plushie skrev (1 minutt siden):

Hei.

Jeg sendte en epost til sjefen min, men en time etter jeg hadde skrevet dette så leste jeg litt på NAV at du ikke får tilgang til dagpenger noe som er KRISE for meg, siden jeg har 2 hunder og husleie å betale + mat

Jeg ønsker at arbeidsgiver sier meg opp sånn at jeg kan søke dagpenger med engang.

Nei, en arbeidsgiver må ha en gyldig grunn for å si deg opp. Dette kan NAV undersøke og arbeidsgiver er pålagt å si sannheten. Så ut fra det du skriver så blir det 18 uker uten inntekt.

Anonymkode: f7c1e...988

• Liker 1
Skrevet

Bare søke ny  jobb asap det. Mye jobber å få i barnehager eks

Anonymkode: 44fb1...65f

Skrevet

Er ikke bare sånn at man kan si opp jobben sin fordi man har lyst, og forvente at velferdsstaten skal dekke inntektene dine. Eller lure seg unna ved å be arbeidsgiver si deg opp uten gyldig grunn. Ta deg sammen, ærlig talt. 

Anonymkode: 1beb9...679

• Liker 6
Skrevet
Plushie skrev (14 minutter siden):

Hei.

Selg hundene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...