AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Jeg kan jo komme på noen gode grunner, men jeg synes det er helt utrolig hvor mange kilo folk kaster av seg - kjapt - etter samlivsbrudd. Både kvinner og menn i mitt nærmiljø er ofte ikke til å kjenne igjen. Anonymkode: b26b4...27e 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Sorg og emosjonelle vansker, bekymringer over økonomi og fremtid, stress rundt jobb og barn og fordeling av diverse ting og tang... = ingen matlyst Anonymkode: b0f03...61e 30 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Det har jeg aldri registrert. Selv gikk jeg 15 kilo opp etter brudd fordi jeg mistrivdes så mye i forholdet at jeg knapt spiste pluss at det var mye stress pga bekymringer rundt utroskap. Fikk igjen roen og avslappet forhold til mat så fort jeg ble kvitt han Anonymkode: 23a22...843 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sorg og emosjonelle vansker, bekymringer over økonomi og fremtid, stress rundt jobb og barn og fordeling av diverse ting og tang... = ingen matlyst Anonymkode: b0f03...61e Jeg gikk ned over 10 kg på 1 mnd kun fordi bruddet endelig ble et faktum. Lettelsen gjorde at kroppen ga slipp. Anonymkode: 53de2...dd6 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Jeg har egentlig ikke sett at så mange blir så tynne etter samlivsbrudd, men det kan jo i så fall være mange grunner til det. Som manglende matlyst grunnet vanskelige tanker/stress/følelser, ikke orker å lage seg så mye mat etter man ble alene og/eller at man får mer tid til å trene/gå turer. Anonymkode: 7f4a9...c04 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Kos forsvinner, stress og økonomiske bekymringer og sorg gjør at mat ikke alltid frister. Jeg er fortsatt gift, men er jeg alene hjemme lager jeg aldri middag, jeg lager det kun for barna og at vi er samlet. Anonymkode: 09a13...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Fordi de er i ulage. Anonymkode: 384da...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Jeg ble fri mye usunt kosthold, og har gått ned 6-7kg. Samboeren som var tjukk fra før, har gått opp mye, samtidig som hun klager over all verdens helseproblemer. Anonymkode: 1e58a...213 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Fordi de er desperate etter å finne ny partner. Så snart de har funnet en kan de slutte å anstrenge seg, og igjen spise til de er mette. Anonymkode: 5adfc...25d 5 3
anonymLala Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Konstant uro for min del. Gikk ganske raskt over, men det var et helvete de første ukene. Er vanligvis en som spiser mer når ting er kjipt, men når det er på det værste frister ikke mat noe. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 For de jeg kjenner, var det for å forbedre seg for ny dating. Du vil jo være slank og fin, og ikke lubben,når du skal ut på markedet. Anonymkode: 62dc5...05b 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Mange mister matlysten når de er i sorg. Anonymkode: ecbd2...d27 10 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Eller så skjerper mange seg og vil vise exen hvor bra de kan se ut. Har sett dette skje også, med utallige stories på insta og snap om hvor flott og fint livet er på jobb, ferie, uteliv etc etc. Gjennomskuelig til tusen. Anonymkode: c1fb5...b4f 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er helt motsatt. Var lykkelig og slank i forholdet, deprimert og tjukk etterpå. Av de jeg kjenner mister 2/3 matlysten når er i sorg, 1/3 trøstespiser slik som meg. Noen går opp eller ned fordi de er lykkeligere uten forholdet også. Anonymkode: 9e84a...a20 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 For min del var det fordi jeg hadde så dårlig matlyst. Jeg hadde samlivsbrudd i fjor etter langt forhold. Jeg er ikke helt over det enda og har fortsatt nedsatt matlyst. Jeg orket liksom ikke noe mat. Jeg var sliten, trøtt, energiløs, orket ikke lage mat, sov mye, grein mye og hadde det rett og slett helt for jævlig. Det var sorgen som gjorde at jeg gikk ned i vekt. Jeg ville egentelig ikke det fordi jeg var tynn fra før av.9 Anonymkode: 3bc2d...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 For min del fikk jeg endelig tid for meg selv og til å ta vare på meg selv. Trener en del og spiser bedre. Anonymkode: 05b7f...393 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller så skjerper mange seg og vil vise exen hvor bra de kan se ut. Har sett dette skje også, med utallige stories på insta og snap om hvor flott og fint livet er på jobb, ferie, uteliv etc etc. Gjennomskuelig til tusen. Anonymkode: c1fb5...b4f Jeg er faktisk lykkeligere enn aldri før å endelig meg selv igjen. Legger kun ut ekte bilder/videoer, så dette stemmer ikke alltid! Anonymkode: 05b7f...393 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Skrevet 6. desember 2022 Endel starter med trøstetrening, og begynner å løpe langt eller løfte tungt for å slippe å tenke. Anonymkode: 292eb...67a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #19 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sorg og emosjonelle vansker, bekymringer over økonomi og fremtid, stress rundt jobb og barn og fordeling av diverse ting og tang... = ingen matlyst Anonymkode: b0f03...61e Signerer på denne. Raste ned 10 kg på rundt halvannen mnds tid sist jeg ble singel. Fikk stort sett ikke ned mer enn en håndfull nøtter og en liten porsjon mat hver dag uten at jeg brakk meg (har aldri hatt spiseforstyrrelser og har ellers et sunt forhold til mat) Anonymkode: b7709...9e7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 Jeg hadde det rett og slett ikke bra i forholdet og trøstespiste. Veide ca 10 kg for mye. Etter bruddet sluttet jeg å trøstespise. Jeg hadde barnefri annenhver uke og fikk da trent mye. Før var jeg lenket til hjemmet pga at jeg var alene med ungene mens han gjorde gudene-vet-hva. Anonymkode: e4723...730 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå