Gå til innhold

Kvinner: kutt ut fasaden deres, prøv å vær dere selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er kanskje ikke så lett? Kvinner vet jo ikke hvem de er som regel, eller hvordan de skal være. Leter evig etter hva som er riktig.

Kan fint droppe, fake øyevipper/markiser, fillere, botox, fake negler, masse sminke og løshår. Dyrt tøy/sko.

Be real, vær ekte. Ikke prøv å vær noe.

🤙👍

Anonymkode: 0d28c...4ec

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det er jeg, men det har ikke hjelpt meg noe særlig det heller.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men det er kanskje ikke så lett? Kvinner vet jo ikke hvem de er som regel, eller hvordan de skal være. Leter evig etter hva som er riktig.

Kan fint droppe, fake øyevipper/markiser, fillere, botox, fake negler, masse sminke og løshår. Dyrt tøy/sko.

🤙👍

Dyrt tøy/sko? Skal vi gå naken og barbeint? Vi kjøper jo ikke dyrt tøy for å ha fasade, men for å ha kvalitetsklær som både sitter godt og ikke ryker etter to ukers bruk.

Så må mennene begynne å forstå hva NATURLIG egentlig er. Det er ikke filtrert bilde med masse "diskret" makeup, inkludert contouring som endrer hele ansiktsformen. 

"Ikke prøv å vær noe" høres latterlig 1950-talls ut. Kvinner skal kunne bli noe de også, på lik linje med menn.

Anonymkode: e7c01...23f

• Liker 12
Skrevet
makkapakka skrev (5 minutter siden):

Jepp det er jeg, men det har ikke hjelpt meg noe særlig det heller.

Jeg merket mye mer oppmerksomhet som oppdollet med kort skjørt, enn som "naturlig" uten sminke i fjellklær.

• Liker 7
Skrevet

Har aldri hatt noe av det. Er naturlig fra topp til tå. Det eneste jeg bruker er mascara, men er ikke redd for å være uten. 

Men de fleste menn ser jo lengst etter de som er dollet opp. 

Anonymkode: 96327...0ff

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det var da litt av et kvinnesyn. Kvinner er ikke barn eller hodeløse høner helt i villrede. Vi er sannsynligvis smartere og mer trygg i oss og livet enn deg

Anonymkode: d64f1...c2d

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var da litt av et kvinnesyn. Kvinner er ikke barn eller hodeløse høner helt i villrede. Vi er sannsynligvis smartere og mer trygg i oss og livet enn deg

Du angriper som svar, det er jo ikke trygghet. En trygg kvinne har ikke behov for å markere seg å rakke ned på andre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Raptuss
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor kvinner som gruppe må tilpasse seg deg spesifikt🤷‍♀️ vi er ikke alle til for deg vettu. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

🤙👍

Kan de ikke få lov til å velge selv? Mennesker har pyntet seg siden gud vet hvor, hvorfor ikke bare la folk gjøre som dem vil?

Og hvorfor bare kvinner?

• Liker 5
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden):

Og hvorfor bare kvinner?

La meg presentere en teori. TS har bare, eller nesten bare, møtt kvinner med botox og løsvipper. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Majoriteten innenfor begge kjønn i det moderne samfunn er mer eller mindre oppslukt av fasade. 

Anonymkode: 90158...4b7

Skrevet

Har aldri brukt noe av det du ramser opp. Bruker ikke engang maskara. 

Anonymkode: 08104...7e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du angriper som svar, det er jo ikke trygghet. En trygg kvinne har ikke behov for å markere seg å rakke ned på andre.

Selv trygge, smarte og svært oppegående kvinner kan da reagere på å bli omtalt som du gjør i hi. Mange kvinner, inkludert meg, er pokker så lei av at kvinner blir omtalt som tankeløse idioter. 

Klart det finnes usikre kvinner. Å være ung er ofte å ikke ha funnet seg selv og sitt ståsted i livet ennå også. Det gjelder forøvrig begge kjønn. Om gutter og unge menn hadde hatt samme trygghet i seg selv som mange får som godt voksne menn ville mye vært enklere for dem de unge årene også. 

Hvorfor har du behov for å snakke slik om kvinner? 

• Liker 2
Skrevet

Forskning viser at pene mennesker får fordeler i arbeidslivet og ellers, så nei takk, tror jeg vil forsøke å fortsette å være den beste versjonen av meg selv med de hjelpemidler jeg har. 

Anonymkode: a8993...700

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner vet jo ikke hvem de er som regel, eller hvordan de skal være.

Hvis dette skal være et premiss for diskusjonen, så må du belegge denne påstanden din. Påstanden er såpass tung at uten belegg fortjener den ikke avstedkommelse av svar, etter mitt syn.

Skrevet

Om jeg setter på meg løsvipper på fest, så er jeg fremdeles meg selv.

De fleste kvinner gjør nemlig begge deler like mye. "Hjemløs", og oppdolla.

Anonymkode: 45cf4...d1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snakk om deg sjæl gutt 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dyrt tøy/sko? Skal vi gå naken og barbeint? Vi kjøper jo ikke dyrt tøy for å ha fasade, men for å ha kvalitetsklær som både sitter godt og ikke ryker etter to ukers bruk.

Fra en kvinne til en annen kvinne:

Det finnes da en mellomting mellom å kjøpe dyre klær og gå naken… ?

Anonymkode: 1316b...4a6

Skrevet

Jeg bruker bare litt sminke på brynene, jeg :huff:

Skrevet

Jeg er veldig naturlig. Tror ikke det hjelper så mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...