AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Bruker dere dildo eller vibrator når dere skal kose ? Hvorfor gjør dere det ? Anonymkode: 96393...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Hvorfor tror du at kvinner (og menn) benytter seg av dildo eller vibrator? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 Iblant, men det er ganske kjedelig egentlig 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Alltid klitorisvibrator, for min del (kvinne) Innimellom store dildoer på meg fordi han elsker det og det tenner meg at han bli så kåt. Anonymkode: 8303c...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 Nei, vi bruker mest buttplug. Anonymkode: 62392...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker dere dildo eller vibrator når dere skal kose ? Hvorfor gjør dere det ? Anonymkode: 96393...5c5 Jupp. Og wand. Kommer litt an på humøret. Hvorfor? fordi det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker dere dildo eller vibrator når dere skal kose ? Hvorfor gjør dere det ? Anonymkode: 96393...5c5 Bruker rabbiten min 💃🏼 Hvorfor? Fordi det den funker perfekt vel🤷🏼♀️ Anonymkode: 8fe93...5b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Fordi det fungerer og er digg. Man kan komme fortere og annerledes av det. Det gir en annen følelse enn egen hånd. Klitorisvubrator for funksjon. Dildo for det samme, men også estetikken. Anonymkode: 61b98...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. desember 2022 #9 Del Skrevet 6. desember 2022 Pleier bruke dem som mikrofon. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6. desember 2022 #10 Del Skrevet 6. desember 2022 Size matters. Jeg liker store dildoer og buttpluger. Både følelsen og estetikken tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Del Skrevet 6. desember 2022 Nei. Jeg er gift, og "bruker" mannen min. Mulig jeg hadde prøvd meg om jeg var singel, men egentlig føles det for vulgært for meg/er jeg for prippen. Anonymkode: e2b7f...4a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Del Skrevet 6. desember 2022 Nei, synes ikke det er så stas. Synes ofte det enkle er det beste. Anonymkode: 5aafd...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Del Skrevet 6. desember 2022 2 hours ago, Troyamin said: Hvorfor tror du at kvinner (og menn) benytter seg av dildo eller vibrator? Hvorfor er det alltid folk som ikke klarer å holde vekk spydige kommentarer som deg? Anonymkode: 023d9...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 6. desember 2022 #14 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor er det alltid folk som ikke klarer å holde vekk spydige kommentarer som deg? Anonymkode: 023d9...f0a Fordi en så åpenbar runketråd fortjener den type oppmerksomhet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Del Skrevet 6. desember 2022 Har bare brukt vibrator med partner én gang og det føltes veldig rart. Jeg følte at det signaliserte at han ikke var bra nok så jeg har ikke gjort det med flere i ettertid. Dildoene mine er private, hadde noen partnere sett de hadde de hvertfall fått komplekser for at de ikke var bra nok haha 😂🤐 Anonymkode: c34ce...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 6. desember 2022 #16 Del Skrevet 6. desember 2022 Er du klar over hvilket strømsluk en vibrator er ? Nå som strømprisene er høyere enn noen gang er det bedre å sette seg på vaskemaskinen når du allikevel skal bruke den og få litt gratis hygge, så kan du heller fyre opp protesen når det er mer levelige strømpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 6. desember 2022 #17 Del Skrevet 6. desember 2022 Ja bruker begge deler, hadde ikke klart meg uten😍elsker vibben og dildoen min, jeg bare elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alltid klitorisvibrator, for min del (kvinne) Innimellom store dildoer på meg fordi han elsker det og det tenner meg at han bli så kåt. Anonymkode: 8303c...9d4 Hvor kjøper dere store dildoer? Trenger litt inspirasjon. Stor dildo er mest spennende å bruke sammen når man vil krydre opp litt i sexlivet og slå seg løs med rollespill😄 Anonymkode: f27b0...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #19 Del Skrevet 6. desember 2022 Har aldri hatt et sexleketøy i hele mitt liv. Kommer heller aldri til å skaffe meg noe sånt. Anonymkode: 82ea1...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har aldri hatt et sexleketøy i hele mitt liv. Kommer heller aldri til å skaffe meg noe sånt. Anonymkode: 82ea1...865 Skulle visst hva du går glipp av💃🏼 Anonymkode: 8fe93...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå