AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Var på jul i vinterland for to år siden med en venninne. Jeg syntes ikke det var noe spesielt bortsett fra å spise brente mandler og churrios. Nå har mannen min lyst til å dra dit, men vi bor 3 timer unna oslo sentrum. Er det verdt å dra så langt? Hva gjør dere når dere er der? Anonymkode: 5ed7f...371
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Overhodet ikke verdt det. Usjarmerende turistfelle, men stappfullt av folk. Anonymkode: c937b...810
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Det kommer jo helt an på dere. Jeg synes det er verdt det, synes det er sååå koselig der. Anonymkode: 1f705...da0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kommer jo helt an på dere. Jeg synes det er verdt det, synes det er sååå koselig der. Anonymkode: 1f705...da0 Hva gjør dere når dere er der? Drar dere voksne eller med barn? Anonymkode: 5ed7f...371
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Jeg ville aldri reist 3 timer for å besøke det.. Det er jo karusell, pariserhjul og sklie for barna, og tror julenissen er der iblant. Så det kan jo være gøy for barna kanskje. Jeg gikk forbi en lørdag ettermiddag og det var stappfullt av folk, så ikke koslig ut, så ville iallfall dratt tidlig/sent eller på en hverdag. Anonymkode: 8d3d3...8ad
Thessa97 Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Spørs jo helt hva du er ute etter, er jo forskjellig mat der, pariserjulet, skøytebane... Også må man jo heller ikke tilbringe hele dagen i jul i vinterland, Oslo har så mye mer å by på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå