Gå til innhold

Hjelp, smerter og rier, muligens av spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som noen måneder etter innsatt spiral blir dårlige,  har fått smerter og at det er som de skal føde ut igjen den jævla spiralen???

Anonymkode: 4d287...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen???

Skrevet (endret)

Nei ikke så  voldsomt som du beskriver, men har hatt murringer og stikkinger innimellom i månedsvis etter innsetting av spiral.

Endret av Tough cookie
Skrevet
Tough cookie skrev (13 minutter siden):

Nei ikke så  voldsomt som du beskriver, men har hatt murringer og stikkinger innimellom i månedsvis etter innsetting av spiral.

Takk, dette er verre. Skikkelig dårlig i dag. 🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, dette er verre. Skikkelig dårlig i dag. 🥺

Kontakt lege eller gynekolog som kan ta ultralyd og se om spiralen sitter på plass.

God bedring.💚

Skrevet

Om du leser om spiralen, vil du se at en bivirkning kan være smerter i underliv, mage, og rygg. 

Anonymkode: 6b292...42c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du leser om spiralen, vil du se at en bivirkning kan være smerter i underliv, mage, og rygg. 

Anonymkode: 6b292...42c

Jeg vrir meg i smerter. Som jeg skal føde. Men er redd de ikke gjør noe så lenge jeg ikke har feber eller noe sånn akutt. Og det var så mye styr med å bytte pga tidligere overgrep at jeg måtte få narkose. Er rådvill her. Legevakttid nå uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vrir meg i smerter. Som jeg skal føde. Men er redd de ikke gjør noe så lenge jeg ikke har feber eller noe sånn akutt. Og det var så mye styr med å bytte pga tidligere overgrep at jeg måtte få narkose. Er rådvill her. Legevakttid nå uansett. 

Da synes jeg du skal dra på legevakten hvis du vrir deg i smerte.

Skrevet

Aldri født barn så aner ikke hvordan det føles ut, men fikk ekstremt sterke kramper og smerter i livmor 1 år etter jeg satt inn spiralen. Svimte av å styra på jobb flere ganger av smertene. Måtte bare ta den ut.

Anonymkode: 3a8c8...535

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri født barn så aner ikke hvordan det føles ut, men fikk ekstremt sterke kramper og smerter i livmor 1 år etter jeg satt inn spiralen. Svimte av å styra på jobb flere ganger av smertene. Måtte bare ta den ut.

Anonymkode: 3a8c8...535

Akkurat sånn det er her. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg blir møtt på legevakt. Det er ikke «bare å ta den ut» for meg. Kan risikere grundig retraumatisering i verste fall da. Aner ikke hvor langt jeg kan dra med å utsette, kanskje blir det bedre, kanskje blir det verre så jeg ikke har noe valg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...