jenta1983 Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Hei. Var på ultralyd i går etter 8 dager stimulering. Hadde 22 eggposer, noen var på 4 og 5 mm, resten fra 7-13mm, 4 dager ekstra på sprøyter. Livmorslimhinnen var på 11 mm så ser bra ut. Siste 2 forsøkene har jeg hatt totalfrys ( privat) og den ventetiden før innsett er og føles lang og ønsket virkelig fersk denne gang. Jeg bruker gynokolog her jeg bor og skal på ny ultralyd fredag. Så sjal gynokologen sende over info til klinikken. Klinikken bestemmer da altså på fredag om det blir totalfrys etter uttak neste uke. Føler meg bare så teit som ønsker innsett før jul. Har liksom ikke lyst å vente til nyåret. Men om jeg blir overstimulert så har jeg ikke noe valg. Er det bare jeg som føler på dette? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Du er selvsagt ikke alene om å føle på dette! Det var helt grusomt med den ventetiden. Jeg hadde innsett for et par uker siden, men fikk beskjed om at jeg var overstimulert på uttaket. Jeg brøt helt sammen og fryseforsøk føltes som verdens undergang. Det er ikke rasjonelt, men det er en ufattelig vanlig følelse. Selvsagt er vi utålmodige ❤️ vi har ventet så lenge når vi først starter med ivf. Nå var jeg heldig og fikk innsett fordi vi fikk ned overstimuleringen, men jeg forstår deg godt. Det føles som verdens undergang. Men husk at på mange måter er fryseforsøk bedre for kroppen din. Da får du satt inn i naturlig syklus istedenfor når du er full av hormoner. Jeg vet det er en mager trøst, men jeg forstår deg veldig godt. Du er ikke alene og det er veldig forståelig❤️ Anonymkode: 0e409...afd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er selvsagt ikke alene om å føle på dette! Det var helt grusomt med den ventetiden. Jeg hadde innsett for et par uker siden, men fikk beskjed om at jeg var overstimulert på uttaket. Jeg brøt helt sammen og fryseforsøk føltes som verdens undergang. Det er ikke rasjonelt, men det er en ufattelig vanlig følelse. Selvsagt er vi utålmodige ❤️ vi har ventet så lenge når vi først starter med ivf. Nå var jeg heldig og fikk innsett fordi vi fikk ned overstimuleringen, men jeg forstår deg godt. Det føles som verdens undergang. Men husk at på mange måter er fryseforsøk bedre for kroppen din. Da får du satt inn i naturlig syklus istedenfor når du er full av hormoner. Jeg vet det er en mager trøst, men jeg forstår deg veldig godt. Du er ikke alene og det er veldig forståelig❤️ Anonymkode: 0e409...afd Tusen takk ❤️❤️ jeg får vite fredag om det blir frys, altså noen dager før uttak ❤️ hadde 2 innsett fersk offentlig av 2 dagers ( negativt) fryseforsøk privat i januar, ble gravid men mistet. Hadde så nytt uttak i mars og fryseforsøk i juni som ble negativt så derfor litt nervøs og frustrert ❤️ hadde du mange eggposer på ultralyd? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 jenta1983 skrev (1 minutt siden): Tusen takk ❤️❤️ jeg får vite fredag om det blir frys, altså noen dager før uttak ❤️ hadde 2 innsett fersk offentlig av 2 dagers ( negativt) fryseforsøk privat i januar, ble gravid men mistet. Hadde så nytt uttak i mars og fryseforsøk i juni som ble negativt så derfor litt nervøs og frustrert ❤️ hadde du mange eggposer på ultralyd? ❤️ Jeg hadde så mange eggposer denne runden at de sluttet å telle da de nådde 20🫣 jeg fikk ut 15 egg, men var kun ett som kunne brukes, men foreløpig seg det ut til å være gullegget. Jeg er 7+5 i dag og håper så inderlig at det holder denne gangen❤️ Jeg krysser fingrene for deg! Da jeg hadde uttak hadde jeg egentlig fått beskjed i forkant om at det ble fullfrys, men ti minutter etter uttaket kom de ut og sa de hadde ombestemt seg og jeg fikk innsett fire dager senere. Jeg satt ikke ovitrelle pga overstimuleringen, men gonapeptyl for å stagnere overstimuleringen. Det virket for meg og jeg var heldig fordi livmorslimhinnen ikke mistet så mye tykkelse som fryktet av gonapeptylen. Så alt håp er ikke ute. Og om du må vente til over jul, så håper jeg du unner deg et glass vin, en god ost eller noe spekekjøtt😅 jeg er takknemlig og vet jeg er heldig som ble gravid, men fytti så lyst jeg har på de tingene nå i jula 😂 Anonymkode: 0e409...afd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg hadde så mange eggposer denne runden at de sluttet å telle da de nådde 20🫣 jeg fikk ut 15 egg, men var kun ett som kunne brukes, men foreløpig seg det ut til å være gullegget. Jeg er 7+5 i dag og håper så inderlig at det holder denne gangen❤️ Jeg krysser fingrene for deg! Da jeg hadde uttak hadde jeg egentlig fått beskjed i forkant om at det ble fullfrys, men ti minutter etter uttaket kom de ut og sa de hadde ombestemt seg og jeg fikk innsett fire dager senere. Jeg satt ikke ovitrelle pga overstimuleringen, men gonapeptyl for å stagnere overstimuleringen. Det virket for meg og jeg var heldig fordi livmorslimhinnen ikke mistet så mye tykkelse som fryktet av gonapeptylen. Så alt håp er ikke ute. Og om du må vente til over jul, så håper jeg du unner deg et glass vin, en god ost eller noe spekekjøtt😅 jeg er takknemlig og vet jeg er heldig som ble gravid, men fytti så lyst jeg har på de tingene nå i jula 😂 Anonymkode: 0e409...afd Tusen takk for svar og gratulerer så mye ❤️ jeg får beskjed på fredag om jeg må sette gonapeptyl eller ikke. Du satte inn 4 dagers egg? Er stygt redd for at jeh plutselig har 30 eggposer på fredag på ultralyd siden det ble 4 dager ekstra med stimulering ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå