AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Han har vert kjempe engasjert i julegaver til stebarna (hans barn) og bedt meg om å bestille en haug med gaver, sikkert 5-6 tusen hver. Hver gang jeg spør hva vi skal gi fellesbarn så sier han bare at hun har sikkert fått nok. Altså. Jeg har kjøpt en sekk til 200kr om jeg tenkte skulle være fra julenissen og så har jeg kjøpt slalåm bukse og votter som pakket inn, men som jeg må gi hun før jul da vi trenger det neste helg. Det er jo noe som stebarna har fått opp igjennom utenom også. Hun har ønsker seg ipad i tre år på rad nå, så jeg tenker å kjøpe det. Men i og med at samboer mener hun har fått nok så kommer han til å klikke av forslaget. Er jeg helt idiot her som syns dette er urettferdig? Anonymkode: 699a3...b8e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Wow, ipad og gaver for 5-6000 til de andre, i tillegg til slalombukse? Dere virker helt idiot begge to. Er du i slekt med pilotfrue? Hvor gammel er ungen du vil gi ipad? Anonymkode: 552cf...cf3 3 1
molo80 Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Sett opp regnestykket til han, ingen ting sider med som klare tall.. 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow, ipad og gaver for 5-6000 til de andre, i tillegg til slalombukse? Dere virker helt idiot begge to. Er du i slekt med pilotfrue? Hvor gammel er ungen du vil gi ipad? Anonymkode: 552cf...cf3 ungen er 12 år og skal bruke den som erstatning for pc til skolearbeid og sånt. Hun skal få tastatur til den i bursdagsgave var meningen. ehm. forskjell på å gi en i julegave og en i luke 3 i advendskalenderen eller? Anonymkode: 699a3...b8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Mannen lider av ekstrem dårlig samvittighet ovenfor sine barn som han ikke ser hver dag. Han løser det på den måten at han vil kompensere det mot å pøse på de dyre gaver. Du sitter og bestiller gaver til de som en sekretær ville ha gjort, og så sitter du igjen med småsmuler til deres barn? 1. Du ber han kjøpe presanger til sine barn 2. Du forlanger å få vite hva slags sum han har brukt på sine barn, og da bruker du det samme til deres barn 3. Bli enige om å kjøpe billigere gaver til alle barna og sett samtidig en sum på sparekontoer hvis det er sykt nødvendig å bruke så mye penger på presanger Anonymkode: b7af7...104 3 3
Veggdyret Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: 2. Du forlanger å få vite hva slags sum han har brukt på sine barn, og da bruker du det samme til deres barn Anonymkode: b7af7...104 ...og så bruker du det samme til deres felles barn, FRA HAM. Og like mye fra deg selv. Stebarna har en mor de også. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Veggdyret skrev (4 minutter siden): ...og så bruker du det samme til deres felles barn, FRA HAM. Og like mye fra deg selv. Stebarna har en mor de også. Takk, jeg mente samme sum til alle over hele fjøla. 😇 Anonymkode: b7af7...104
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Det kan jo være at han syns at deres felles barn får nok igjennom året. Det er jo noe han har til dels oversikt over. Men om du ønsker å gi Ipad til fellesbarnet, så gjør du det. Anonymkode: 1138e...815
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Evt kan du jo kjøpe en ipad til henne fra kun deg, ikke fra dere. Anonymkode: 552cf...cf3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Om far vil gi noe dyrt til særkullsbarnet så synes jeg han bør kjøpe likt til deres barn og så topper du det med en gave fra deg. Anonymkode: 99ca0...6e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Problemet her er «han kommer til å klikke fullstendig». Hvorfor? Kan dere snakke om det? Si at du har bestemt at dere skal gi minstemann en iPad, at du mener det er rett og rimelig fordi -ønsket seg lenge, får bare en sekk, dere har råd til det, søsknene får dyre gaver, du har bestemt det og kommer til å gjøre det. Du har kvidd deg for å ta det opp, for du trodde han kom til å klikke fullstendig. Hvorfor blir han noen ganger/ofte sp sint ofte akkurat slike ting? Unner han ikke alle barna fine gaver? Er det noe dårlig samvittighet for de eldste, skal vel ikke det gå direkte ut over den minste? Hva mener han og tenker og føler når det kommer til barna og julegaver i år? Og mest av alt, hva tenker han om at du er redd for å ta opp slike ting med ham? Hvorfor «klikker» han? Anonymkode: 0f555...3fa 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Hr er et bare å forlange at alle skal ha lik sum. Så får gan bli så sur han bare vil. Anonymkode: 318e8...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå