AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #21 Del Skrevet 6. desember 2022 Vunnet 5000 kr en gang 😊 vunnet 1000 kr flere ganger Anonymkode: b7686...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #22 Del Skrevet 6. desember 2022 200 kr eller 500 kr, på et flaxlodd som jeg hadde glemt eller funnet for noen år tilbake. Det bringer flaks hvis man finner et flaxlodd gjemt inni en krok, fant et flaxlodd da jeg var liten med lodd-disken, som hadde falt på gulvet under den benken flaxloddene var på, bak noen kabler. Da vant jeg 100 kr. sjekk under tipping-disken, og når de spør hva du driver med sier du: ingenting 😅 Anonymkode: afb5b...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. desember 2022 #23 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor gidder du egentlig å kommentere alt mulig annet, i stedet for å snakke om det tråden faktisk skal handle om? Har du ingen interesse av en tråd, så er det selvfølgelig 100 prosent frivillig å delta i tråden altså. Anonymkode: 5589d...bca Embla Othea skrev (4 timer siden): Enig. Fordi jeg har lyst til å kommentere det vel 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #24 Del Skrevet 6. desember 2022 Teatrica skrev (7 timer siden): Dette er den andre tråden på to dager med samme tema som det som ligger der... Haha, ja! 50 kr forresten. Anonymkode: 2b766...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 6. desember 2022 #25 Del Skrevet 6. desember 2022 1000 kr. Har vunnet den summen på både julekalender og kryssord-Flax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. desember 2022 #26 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) 1000 kroner. Det vant jeg en dag jeg hadde skrapet konto. Det ble take away den dagen og grei middag til neste "lønning" (arbeidsledighetstrygd) Endret 6. desember 2022 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #27 Del Skrevet 7. desember 2022 sofie777 skrev (11 timer siden): 1000 kroner. Det vant jeg en dag jeg hadde skrapet konto. Det ble take away den dagen og grei middag til neste "lønning" (arbeidsledighetstrygd) Kult! Flax må forstå at vi liker å vinne. Det virker som at de tror at vi som kjøper Flax-lodd liker best de lave summene, eller verre, ingenting. Synes ikke norsk tipping har skjønt noe. Det er jo ikke slik at jeg kjøper flaxlodd fordi jeg har planlagt å ikke vinne, greit nok at de ikke vil gi meg 1 million (😭😭😭😭), men 500.000 da? Liksom, de kunne vært litt kule? Gledet en Stakkar. 🥹 Anonymkode: afb5b...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå