Julifru Skrevet 12. mars 2002 #1 Skrevet 12. mars 2002 Hjelp! Jeg er tom for min yndlingsparfyme, og jeg finner ingen parfymeri som selger "Tova". Vet du hvor jeg kan få tak i den? Vil så gjerne ha den når vi gifter oss - det er en duft med mange minner......
~~Turte~~ Skrevet 13. mars 2002 #2 Skrevet 13. mars 2002 Jeg kjøpte faktisk min i parfymeavd. på cubus. Vet ikke om de har den lenger. Men du kan jo prøve. Husker ikke nr. men kjøpte den på cubus- Down Town- Porsgrunn. Kansje de kan sende til en butikk nær deg????12
Juli Skrevet 14. mars 2002 #3 Skrevet 14. mars 2002 Heisan! Jeg mener at de har Tova i parfymeavdelingen på Steen og Strøm i Oslo. Lykke til!
Anjah Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Veldig gammel tråd, ser jeg. Men jeg har samme problem som TS 8 år etter, hehe. Jeg finner parfymen i Skien, men ikke her i distriktet. Kan noen bekrefte at Tova kan fås kjøpt i Oslo? I såfall hvor? (Min egen tråd: her)
MonThe Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Du kan forsøke å spørre på en tråd som har med sminke og slikt å gjøre, kanskje det er mer hjelp å få der? Lykke til!
reinbue Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 fant dette når jeg googlet litt: Tova parfyme kan dere kjøpe ved å sende mail til denne adressen: [email protected]. Parfymeriet har den på lager og sender omgående.
kona Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Hjelp! Jeg er tom for min yndlingsparfyme, og jeg finner ingen parfymeri som selger "Tova". Vet du hvor jeg kan få tak i den? Vil så gjerne ha den når vi gifter oss - det er en duft med mange minner......
kona Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Hei Julifru;) Jeg kan hjelpe deg;)For jeg bruker oxo kun den nydelige parfymen. Her er ett telefonnr du kan ringe så sender de den til deg. eller om du bor eller er i oslo går du på : Steen & Strøm på ESTHETIQE. kongensgate 23 0153 Oslo tlf :22004243 Masse Lykke til:)) Mvh Kona:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå