Gå til innhold

Tova-parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg er tom for min yndlingsparfyme, og jeg finner ingen parfymeri som selger "Tova". Vet du hvor jeg kan få tak i den? Vil så gjerne ha den når vi gifter oss - det er en duft med mange minner......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk min i parfymeavd. på cubus. Vet ikke om de har den lenger. Men du kan jo prøve. Husker ikke nr. men kjøpte den på cubus- Down Town- Porsgrunn. Kansje de kan sende til en butikk nær deg????12

Skrevet

Heisan!

Jeg mener at de har Tova i parfymeavdelingen på Steen og Strøm i Oslo.

Lykke til!

• 8 år senere...
Skrevet

Veldig gammel tråd, ser jeg. Men jeg har samme problem som TS 8 år etter, hehe. Jeg finner parfymen i Skien, men ikke her i distriktet.

Kan noen bekrefte at Tova kan fås kjøpt i Oslo? I såfall hvor?

(Min egen tråd: her)

Skrevet

Du kan forsøke å spørre på en tråd som har med sminke og slikt å gjøre, kanskje det er mer hjelp å få der? Lykke til! :)

Skrevet

fant dette når jeg googlet litt:

Tova parfyme kan dere kjøpe ved å sende mail til denne adressen: [email protected]. Parfymeriet har den på lager og sender omgående.

Skrevet

Hjelp! Jeg er tom for min yndlingsparfyme, og jeg finner ingen parfymeri som selger "Tova". Vet du hvor jeg kan få tak i den? Vil så gjerne ha den når vi gifter oss - det er en duft med mange minner......

Skrevet

Hei Julifru;)

Jeg kan hjelpe deg;)For jeg bruker oxo kun den nydelige parfymen.

Her er ett telefonnr du kan ringe så sender de den til deg.

eller om du bor eller er i oslo går du på :

Steen & Strøm på

ESTHETIQE.

kongensgate 23

0153 Oslo

tlf :22004243

Masse Lykke til:))

Mvh Kona:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...