Gå til innhold

Kuponger i matbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har vi ikke rabattkuponger i Norge? Det er jo veldig stort og vanlig i utlandet 

Anonymkode: e7f17...c0a

Skrevet

Eh hæ? 
Jeg bruker kuponger omtrent hver eneste gang jeg handler... 

Anonymkode: 1e7c8...eb5

• Liker 1
Skrevet

Bruker kuponger titt og ofte jeg.  Både på Spar og Coop

Anonymkode: 120f9...05b

Skrevet

Du tenker på slike man klipper ut av ukeblader?

Nå er vi litt mer digitale i Norge, de fleste har ikke hatt fysiske aviser/blader på årevis.

Jeg går gjennom tilbud og kuponger ukentlig, og har et system for bruk som gjør at jeg sparer en del tusen i året. 

Anonymkode: c5dcc...efd

• Liker 2
Skrevet

Vi har det, men de er digitale. Skaff deg appene til matvarekjedene, så får du rabatter.

Skrevet

Flere kjeder har jo det. 

Anonymkode: d4d67...ebc

• Liker 2
Skrevet

De "personlige tilbudene" man får i Rema sin Æ-app nå, er jo på en måte digitale rabattkuponger? Og på Coop får man digitale rabattkuponger hver uke med avslag på ditt og datt.

Kiwi har aldri noe sånt, men det finnes altså noen kjeder i Norge som har det.

Det finnes altså "rabattkuponger" her og der i Norge også, de er bare ikke på papir sånn som det var i Sverige før. De er kanskje ikke blitt digitale ennå? Den gangen jeg bodde der fikk vi kuponger i posten på alt mulig i matbutikkene. Da satt vi ved kjøkkenbordet på søndager og klippet rabattkuponger som vi skulle ha med oss i butikken når vi skulle handle mat.

• Liker 1
Skrevet

Vi har kuponger. Bare at vi er hakket mer oppegående enn amerikanerne, så vi har kupongene digitalt. Vi bruker kuponger hver eneste uke når vi handler. 

Anonymkode: 2003b...564

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo Æ og Coop men å spare 10 prosent på en vare eller 3 for 2 er liksom ikke så gøy. I USA er det jo helt ekstremt, på det extreme couponing programmet tar det jo helt av med 97% rabatt 🙈 Da er ikke 10 eller 15 prosent så mye å skryte av i forhold 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har jo Æ og Coop men å spare 10 prosent på en vare eller 3 for 2 er liksom ikke så gøy. I USA er det jo helt ekstremt, på det extreme couponing programmet tar det jo helt av med 97% rabatt 🙈 Da er ikke 10 eller 15 prosent så mye å skryte av i forhold 

Det er jo ikke slik at du bare kan samle noen kuponger, gå inn i en butikk, og få det gratis 😅

Du må først ha en rabattkupong. Så må du følge med på et supertilbud. I tillegg må du matche det med rabatt på kundekort. Og så bruke et kredittkort med kick-backs. 

Det er derfor de sier de bruker hele arbeidsdager på dette, samler inn 100+ aviser (ikke mulig når det er digitalt), og kjører milevis. 

Og du ser jo også at de stort sett kommer hjem med junkfood + hygieneprodukter. Og må kjøpe alt annet på siden. 

Selv bruker jeg en times tid hver søndag, sparer nok jevnt over ca 20%. 

• Liker 1
Skrevet

97% rabatt er ikke umulig ;) I Coop-appen får jeg til stadighet produkter med 100% rabatt, f.eks 1 stk. God Morgen yoghurt gratis. 

I følge fordelsregnskapet har jeg spart 400,- på kuponger hittil i år. Penger det også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke slik at du bare kan samle noen kuponger, gå inn i en butikk, og få det gratis 😅

Du må først ha en rabattkupong. Så må du følge med på et supertilbud. I tillegg må du matche det med rabatt på kundekort. Og så bruke et kredittkort med kick-backs. 

Det er derfor de sier de bruker hele arbeidsdager på dette, samler inn 100+ aviser (ikke mulig når det er digitalt), og kjører milevis. 

Og du ser jo også at de stort sett kommer hjem med junkfood + hygieneprodukter. Og må kjøpe alt annet på siden. 

Selv bruker jeg en times tid hver søndag, sparer nok jevnt over ca 20%. 

Nei, det skjønner jeg også at man ikke kan, men jeg digger sånne spareprosjekter, så hadde vært gøy om det faktisk var mulig :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er helt klart mange flere kuponger der, men de programmet der er jo blitt avslørt som falskt. Det var flere kuponger som egentlig ikke var gyldige/falske men de lot det gå siden et kamerateam var med. De fleste butikkene hadde vel også mye større begrensninger i hvor mange av hvert enkelt produkt de egentlig kunne benytte enn det virker som i det programmet. 

Anonymkode: c32d9...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...