AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Normalt at slimproppen kan komme ut i uke 14-15? kom etter samleie… Fikk ikke så godt svar av jordmor. Hørt at sæd kan modne til fødsel(?) burde vi kanskje bruke kondom? takk for alle svar og råd Anonymkode: 2c06d...f04
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Sæd modner ikke til fødsel før kroppen faktisk er klar. Å en slimpropp kan gå flere ganger. Siden det ikke virket til at JM var bekymret så hadde jeg tatt det med ro. Bare følg med på om du skulle få kramper eller noe. Anonymkode: 4e615...9bf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Sannsynligbvis var det sæd og utflod som var blandet. Anonymkode: b066d...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Normalt at slimproppen kan komme ut i uke 14-15? kom etter samleie… Fikk ikke så godt svar av jordmor. Hørt at sæd kan modne til fødsel(?) burde vi kanskje bruke kondom? takk for alle svar og råd Anonymkode: 2c06d...f04 Da jeg aborterte i uke 14 så kom det først en slimpropp. Så kom rier. Så gikk vannet. Dom en liten fødsel. men dersom du ikke har smerter eller blødninger så er nok dette noe som her helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: f2af8...883
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Min slimpropp gikk både 1 og 2 ganger i andre trimester. Så gikk den for tredje gang 3 døgn før fødsel i uke 38 😊 Så det kan gå helt fint! Kroppen «gror» en ny slimpropp om den går for tidlig. Anonymkode: 1f195...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå