AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Vi satte inn 5 dagers blasto for en uke siden. Har følt meg grei siden uttak, hatt hodeverk og ømme bryst. Har regnet med det jeg har av symptom før en evt. positiv test er pga lutinus.. I går kveld (6 dager etter innsett) begynte jeg å bli skikkelig uggen, dette bare økte. Våknet i natt av at jeg trodde jeg skulle kaste opp + kraftige mens murringer i korsryggen men ingen mens. tenkte dette måtte være gode tegn på graviditet (har hatt mange SA så vet hvordan det føles) men da jeg testet i dag var den negativ (tidligtest RSFU). Har ikke testdag før den 12. men virker som om alle får positiv test typ ett par dager etter innsett.. Vet dere om lutinus kan gjøre at man tester sent? Kan kvalme og sterke murringer komme om det ikke testen viser positiv? skriv gjerne erfaringer:) takk for svar:):) Anonymkode: 53fa4...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Spør på Gravidietesforumet, her inne er det mange som nettopp IKKE har erfaring. Anonymkode: 056d5...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi satte inn 5 dagers blasto for en uke siden. Har følt meg grei siden uttak, hatt hodeverk og ømme bryst. Har regnet med det jeg har av symptom før en evt. positiv test er pga lutinus.. I går kveld (6 dager etter innsett) begynte jeg å bli skikkelig uggen, dette bare økte. Våknet i natt av at jeg trodde jeg skulle kaste opp + kraftige mens murringer i korsryggen men ingen mens. tenkte dette måtte være gode tegn på graviditet (har hatt mange SA så vet hvordan det føles) men da jeg testet i dag var den negativ (tidligtest RSFU). Har ikke testdag før den 12. men virker som om alle får positiv test typ ett par dager etter innsett.. Vet dere om lutinus kan gjøre at man tester sent? Kan kvalme og sterke murringer komme om det ikke testen viser positiv? skriv gjerne erfaringer:) takk for svar:):) Anonymkode: 53fa4...b8b Ja, alle progesteronstøtter, som Lutinus kan gjøre at man tester sent. Anonymkode: 1afc4...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Min erfaring er at jeg testet positivt 7 dager etter innsett 😊 Anonymkode: 0bb4f...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Del Skrevet 8. desember 2022 On 12/6/2022 at 2:37 PM, AnonymBruker said: Ja, alle progesteronstøtter, som Lutinus kan gjøre at man tester sent. Anonymkode: 1afc4...9ad takk for svar! Håper så veldig at det skal gå denne gangen, får liksom inntrykk av at alle de som tester positivt får det så veldig tidlig.. Anonymkode: 53fa4...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Del Skrevet 8. desember 2022 On 12/6/2022 at 9:10 PM, AnonymBruker said: Min erfaring er at jeg testet positivt 7 dager etter innsett 😊 Anonymkode: 0bb4f...4e1 så bra! Da håper jeg det kanskje slår ut her også snart.. er 8 dager siden innsett her nå🙏 Anonymkode: 53fa4...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 6.12.2022 den 11.06): Vi satte inn 5 dagers blasto for en uke siden. Har følt meg grei siden uttak, hatt hodeverk og ømme bryst. Har regnet med det jeg har av symptom før en evt. positiv test er pga lutinus.. I går kveld (6 dager etter innsett) begynte jeg å bli skikkelig uggen, dette bare økte. Våknet i natt av at jeg trodde jeg skulle kaste opp + kraftige mens murringer i korsryggen men ingen mens. tenkte dette måtte være gode tegn på graviditet (har hatt mange SA så vet hvordan det føles) men da jeg testet i dag var den negativ (tidligtest RSFU). Har ikke testdag før den 12. men virker som om alle får positiv test typ ett par dager etter innsett.. Vet dere om lutinus kan gjøre at man tester sent? Kan kvalme og sterke murringer komme om det ikke testen viser positiv? skriv gjerne erfaringer:) takk for svar:):) Anonymkode: 53fa4...b8b Jeg satte inn blasto i mai, og testet positivt på dag 9 etter innsett. Det var en tydelig strek, men det var ikke før på dag 11 at den var virkelig sterk. Så dag 7 kan være for tidlig. Hadde veldig mye murringer og følte meg oppblåst, men var ikke kvalm. Det første tegnet på at jeg var blitt gravid var at jeg måtte opp på natta og tisse. Krysser fingrene for deg🥰❤️ Anonymkode: d1198...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Del Skrevet 10. desember 2022 On 12/9/2022 at 9:15 AM, AnonymBruker said: Jeg satte inn blasto i mai, og testet positivt på dag 9 etter innsett. Det var en tydelig strek, men det var ikke før på dag 11 at den var virkelig sterk. Så dag 7 kan være for tidlig. Hadde veldig mye murringer og følte meg oppblåst, men var ikke kvalm. Det første tegnet på at jeg var blitt gravid var at jeg måtte opp på natta og tisse. Krysser fingrene for deg🥰❤️ Anonymkode: d1198...7b1 Tester fremdeles negativt.. men har lang syklus (mellom 33-37 dager) så vet ikke om det har noe å si.. håper det. Er på dag 11 i dag. Tester med RFSU.. er veldig kvalm men regner med det er pga Lutinus.. Følte du at du skule få mensen? er ekstremt oppblåst og har mye murringer.. Tusen takk! Anonymkode: 53fa4...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå