Gå til innhold

Veldig forvirret over når eggløsning er

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste par sykluser hatt eggløsing på dag 13 eller 14, testet med eggløsningstest.

Denne syklusen fikk jeg eggløsningsslim på dag 7, altså bare et par dager etter jeg sluttet å blø. Fikk også slim på dag 8 og 9. Ikke slim på dag 10, 11, 12 eller 13 (i dag). Kjenner litt murringer, men de var sterkere i helga.

Kan eggløsning variere så mye fra en syklus til en annen? Er bekymret for at eggløsning var på dag 9, fordi vi hadde sex på dag 10 og 11.

Er eggløsning alltid på siste dag med slim, eller en dag eller to etterpå?

Anonymkode: a4639...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ingen fasit, men min erfaring er at jeg kan få eggløsningsslim nesten en uke før eggløsning. Her begynte det litt på lørdag og deretter ingenting søndag eller mandag. Jeg har sannsynligvis eggløsning torsdag. Fikk en del slim igjen i dag.

Det beste er å teste, vet de fleste som prøver en lengre stund foretrekker å måle temp.

Anonymkode: 17853...a05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er det ingen fasit, men min erfaring er at jeg kan få eggløsningsslim nesten en uke før eggløsning. Her begynte det litt på lørdag og deretter ingenting søndag eller mandag. Jeg har sannsynligvis eggløsning torsdag. Fikk en del slim igjen i dag.

Det beste er å teste, vet de fleste som prøver en lengre stund foretrekker å måle temp.

Anonymkode: 17853...a05

Takk. Jeg kjenner jeg har en del utflod, mer enn etter mens og etter eggløsning, men det er ikke slim. Siste slimet jeg tydelig så var på fredag kveld. Hadde som sagt sex lørdag (kveld), og engster meg for at vi da evt. ikke traff eggløsning.

Håper jeg har det som deg; at eggløsning kommer noen dager etter slimet.

Anonymkode: a4639...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...