lemoncake Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Jeg er litt nybegynner når det kommer til hekling. Kunne tenkt meg å hekle spisebrikker, men jeg ble litt usikker på valg av garn. Er ikke så inne på alle garntyper. Ser for meg å bruke ett litt tykkere garn til dette og noe som er lett å tørke av/vaske. Tips til valg av garn? 😊 Endret 7. januar 2023 av lemoncake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 7. januar 2023 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg ville gått for 100% bomull. Det kan ofte vaskes på 60 grader, og det er jo greit i forbindelse med matsøl og annet klin. Anonymkode: 158ec...5ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg ville gått for 100% bomull. Det kan ofte vaskes på 60 grader, og det er jo greit i forbindelse med matsøl og annet klin. Anonymkode: 158ec...5ec Takk for svar! Det var det jeg tenkte på selv, at de må være lett å få rene. 👍😊 Men da er nok bomullsgarn rett valg. Takker. 😊 Anonymkode: 1ba6e...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 Merciendisert bomull. Det er behandlet så det er glattere og ikke trekker til seg skitt like lett. Anonymkode: d53b6...5f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merciendisert bomull. Det er behandlet så det er glattere og ikke trekker til seg skitt like lett. Anonymkode: d53b6...5f2 Det hørtes jo veldig bra ut. Takker 👍 Anonymkode: 1ba6e...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Det var det jeg tenkte på selv, at de må være lett å få rene. 👍😊 Men da er nok bomullsgarn rett valg. Takker. 😊 Anonymkode: 1ba6e...c3f AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hørtes jo veldig bra ut. Takker 👍 Anonymkode: 1ba6e...c3f Var ikke meningen å være anonym på begge disse svarene. 🙈 Hilsen TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 9. januar 2023 #8 Del Skrevet 9. januar 2023 Hva med lin?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå