AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Noen som vet? Alltid lurt på det da de jobber ute og på en rute. Takk for svar! Anonymkode: 89974...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Søppelbilen blir full og må tømmes flere ganger ila et skift. Anonymkode: c4454...b2b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 De har vel spisepause de som alle andre, og den foregår forhåpentligvis inne et sted med toalett. Jeg lurer mer på de som står alene i butikk. Ser ofte at det kun er en ansatt i f eks klesbutikker. De må jo nesten stenge butikken for å få gå på do. Anonymkode: fcf9d...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De har vel spisepause de som alle andre, og den foregår forhåpentligvis inne et sted med toalett. Jeg lurer mer på de som står alene i butikk. Ser ofte at det kun er en ansatt i f eks klesbutikker. De må jo nesten stenge butikken for å få gå på do. Anonymkode: fcf9d...d6c Vekter blir tilkalt, for å passe på mens den ansatte er på do. Anonymkode: aa684...02f 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Som postbud så bruker jeg toalettet på bensinstasjonen i nærheten av ruta mi. Det er sjelden at jeg må på do mer enn en gang i løpet av arbeidsdagen så er ikke noe stort problem. Anonymkode: ce60d...1eb 3
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Som taxi sjåfør blir det bensinstasjoner eller flyplassen
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som postbud så bruker jeg toalettet på bensinstasjonen i nærheten av ruta mi. Det er sjelden at jeg må på do mer enn en gang i løpet av arbeidsdagen så er ikke noe stort problem. Anonymkode: ce60d...1eb Takk for svar 😊 Er det vanskelig når det er så mange postkasser som er litt gjemt? lett å gå forbi/ikke finne noen? Virker ikke som om man har så god tid når man er på ruta Anonymkode: 89974...e7a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar 😊 Er det vanskelig når det er så mange postkasser som er litt gjemt? lett å gå forbi/ikke finne noen? Virker ikke som om man har så god tid når man er på ruta Anonymkode: 89974...e7a De fleste postbud, som alle andre som i svært stor grad kjører samme rute hver eneste dag, så lærer man seg veldig fort hvordan finne frem. Anonymkode: ed44b...d55 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk for svar 😊 Er det vanskelig når det er så mange postkasser som er litt gjemt? lett å gå forbi/ikke finne noen? Virker ikke som om man har så god tid når man er på ruta Anonymkode: 89974...e7a Jeg har bare vært avisbud, men jeg fikk jo opplæring i ruta og kunne den fort utenat, kunne gjort det i blinde. Anonymkode: 00e27...008
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 En kompis av meg som hatet jobben som postbud bæsjet i postkassene.. Anonymkode: d95ba...057 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar 😊 Er det vanskelig når det er så mange postkasser som er litt gjemt? lett å gå forbi/ikke finne noen? Virker ikke som om man har så god tid når man er på ruta Anonymkode: 89974...e7a Tok meg 2 opplæringsdager før jeg kunne rekkefølgen og plasseringen av 350 postkasser utenatt. Jobbet som postbud i distriksnorge, og da var toalettet (les: skogen) rundt hver sving 😇 Fin jobb. Savner den innimellom. Anonymkode: 6c3e2...08d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kompis av meg som hatet jobben som postbud bæsjet i postkassene.. Anonymkode: d95ba...057 Jah... sææææærlig! Anonymkode: d01cc...773 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Bår jeg jobbet med det så gikk jeg alltid på do ved kontoret der bilene stod, måtte jeg ila dagen så stoppet jeg nær en bensinstasjon. Anonymkode: 88f11...4ae
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg lurer mer på de som står alene i butikk. Ser ofte at det kun er en ansatt i f eks klesbutikker. De må jo nesten stenge butikken for å få gå på do. Jeg har jobbet i klesbutikk og jobbet til tider 8t alene uten mulighet for å gå på do med mindre jeg gikk huket tak i en vekter. Jeg leste det med at hvis jeg absolutt MÅTTE på do, så gikk jeg på bakrommet og tisset i vaskebøtta. Skylte den godt med klorin etterpå. Aldri nr 2 på jobb. Men å tisse i bøtte gjorde jeg faktisk, og nei det var ikke vits å klage til ledelsen. Vi prøvde, fikk da beskjed om at vi fikk bytte jobb om vi ikke likte dette. Anonymkode: 2d132...197
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: De har vel spisepause de som alle andre, og den foregår forhåpentligvis inne et sted med toalett. Jeg lurer mer på de som står alene i butikk. Ser ofte at det kun er en ansatt i f eks klesbutikker. De må jo nesten stenge butikken for å få gå på do. Anonymkode: fcf9d...d6c 7 hours ago, AnonymBruker said: Vekter blir tilkalt, for å passe på mens den ansatte er på do. Anonymkode: aa684...02f Ikke alle senter eller butikker som har vekter på stedet. Bror jobber i slik butikk på lite senter. Han setter straks tilbake skilt på kassa og går på do mens butikken er tom om det er krise men ellers forsøker de å legge dopause til vaktbytte når det er flere på jobb, sånn jeg har skjønt det. Virker slitsomt å jobbe alene i butikk egentlig. Anonymkode: f42ef...402
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kompis av meg som hatet jobben som postbud bæsjet i postkassene.. Anonymkode: d95ba...057 Særlig
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 I flere typer jobber er det ikke tillatt å gå på do i arbeidstiden, så man har ikke tilgang heller. Anonymkode: 25316...0f6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Skrevet 6. desember 2022 Bussjåfører går vel på do på endestoppene hvor det ofte er toalettfasilliteter. Lokførere må vel gjøre det i en eller annen pause når de får avløsning på en stasjon, piloter på større fly har jo toalett på flyet. Konduktører har vel egen personaldo ofte på toget som de låser opp. Anonymkode: c3c8f...43c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #19 Skrevet 6. desember 2022 Tisse gjør man på fritiden, ikke på arbeid Anonymkode: 1fc44...cdf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De har vel spisepause de som alle andre, og den foregår forhåpentligvis inne et sted med toalett. Jeg lurer mer på de som står alene i butikk. Ser ofte at det kun er en ansatt i f eks klesbutikker. De må jo nesten stenge butikken for å få gå på do. Anonymkode: fcf9d...d6c Jobbet som nattevakt alene på bensinstasjon tidligere. Måtte rett og slett bare springe på do, å håpe på at det ikke kom kunder mens en var borte. Fikk ikke spisepauser eller lignende heller, men var jo perioder uten kunder ila en natt, som oftest. Anonymkode: 41da2...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå