AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Jeg har vært veldig deprimert i det siste og ting har vært vanskelig. Har alltid tenkt at å skrive om takknemlighet er teit, fordi hva skal det hjelpe. Men etter å ha tvunget meg selv til å tenke på ting jeg faktisk setter pris på, så kjenner jeg meg et saltkorn mer glad. Og det hjelper jo, fordi det er viktig å huske på det som er faktisk er bra i livet mitt, ikke bare de dårlige tingene. Så jeg håper at andre her kanskje vil skrive noen ting dere er takknemlige for, som gjør hverdagen litt mer gledelig for dere. Jeg er takknemlig for: At man kan bestille alt mulig på døra, spesielt matvarer og fastfood. Kjæresten min som holder ut med meg. Varmeovnen min og gode ullsokker. At jeg får hjelp når jeg er syk. Strømmetjenester og sosiale medier Anonymkode: 184c4...306 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Familien min At jeg er frisk At vi har et hus å bo i At jeg har råd til sunn mat At jeg har gode venner Alle opplevelsene jeg har hatt, som har ført meg dit jeg er i dag Anonymkode: 45f11...00f 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Varmepumpen Anonymkode: 45f11...00f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 • At jeg kan legge meg i en varm og god seng hver kveld • At jeg bor i et land, der jeg som kvinne er trygg, og kan bestemme over meg selv og mitt eget liv • At jeg får hjelp til å håndtere mine sammensatte vansker • At jeg bor i et land med verdens fineste natur • At jeg slipper å gå sulten og tørst • At jeg kan få bruke tiden min slik jeg ønsker hver dag • At jeg har nære og gode mennesker rundt meg Mye mer jeg er takknemlig for, men dette er det jeg kommer på i farten. Lite som skal til for å gjøre meg glad! Anonymkode: 551f0...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): • At jeg kan legge meg i en varm og god seng hver kveld • At jeg bor i et land, der jeg som kvinne er trygg, og kan bestemme over meg selv og mitt eget liv • At jeg får hjelp til å håndtere mine sammensatte vansker • At jeg bor i et land med verdens fineste natur • At jeg slipper å gå sulten og tørst • At jeg kan få bruke tiden min slik jeg ønsker hver dag • At jeg har nære og gode mennesker rundt meg Mye mer jeg er takknemlig for, men dette er det jeg kommer på i farten. Lite som skal til for å gjøre meg glad! Anonymkode: 551f0...ba6 Kunne ha skrevet denne. Ofte tenker jeg når jeg er kjempetrøtt og skal legge meg at TENK at jeg har en deilig myk seng i et trygt hjem! Det er jo virkelig ingen selvfølge for mange i verden. Jeg kjenner på takknemlighet for utrolig mye. Anonymkode: c4799...54e 1
Khloe P.T Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Jeg har mye å være takknemlig for, men akkurat i dag, nå, kjenner jeg på takknemlighet for at mannen og jeg har det så godt sammen. Det kan storme utenfor døren, men inne er vi to i en god harmoni. 1
MyCupOfTea Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er takknemlig for - at jeg har en flott familie - at vi alle er friske - at jeg kan jobbe - at jeg har et sted å bo - at jeg kan spise meg mett hver dag - at jeg kan drikke rent vann - at jeg kan slippe å fryse - at jeg har det trygt og godt - av at jeg bor i Norge - at jeg ikke har opplevd krig - at alle sansene mine er i orden - at jeg har en kropp som fungerer - at jeg klarer meg med det jeg har - at jeg sover godt om natta - at jeg har tid i hverdagen til å puste, og hvile 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå