AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Jeg bor på et stem som allerede er kaldt, og siden jeg er student har jeg ikke all verdens råd til å skru opp varme her og der. Jeg går Mwd ganske mye klær på skolen. Ull, ullsokker, tjukke gensere osv. Men det hjelper ikke. Universitet er så jævlig kaldt og det er så irriterende for det er der jeg tilbringer store deler av dagen under eksamenstiden. Alt for kaldt. Er ikke mulig. Hva gjør man ? Anonymkode: 786d2...7ff
Topsi Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Sitter i et klasserom på UiA nå og fryser....
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Sånn er livet. Jobber på kontor i staten, og fryser rumpa av meg. De sparer strøm her også. Anonymkode: b7c63...7e3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Tar med termos med varm drikke/suppe. Det er mer effektivt å varme opp kroppen fra innsiden. Så kan du kjøpe deg en varmevest, eller varmeposer som du kan varme opp i mikroen (som jeg antar er tilgjengelig i kantinen på universitetet). Dette er noe du må forberede deg på resten av livet Jeg har frosset halvt ihjel på samtlige arbeidsplasser og skoler hele livet. Anonymkode: e23f3...9a2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Vei deg: undervekt/underspising gjør det vanskelig å holde seg varm. Hvis vekten er normal: ta deg en joggetur på morgenkvisten så du får i gang blodomløpet eller ta pauser der du beveger deg hurtig. Anonymkode: 3abb1...ac4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Ta deg en tur øverst i A-blokka og se på utsikten, men ta trappa. Jeg synes det hjelper når jeg har nok lag med ull, kanskje du skal prøve et lag til? (Dette gjelder de fleste arbeidsplasser nå når det er energikrise i Europa. Vær glad for at vi i alle fall har strøm og bruk stemmeretten til å hindre mest mulig krig og klimaendringer.) Anonymkode: c7c3c...a4b