AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Kunne du blitt sammen/datet ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊 Anonymkode: 9c2a9...fd8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kunne du blitt sammen/datet ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊 Anonymkode: 9c2a9...fd8 Samboer er svært pen og han valgte likevel meg med mine brune Tenner. Jeg ser fin ut ellers. Kan derimot ikke bleke dem heller pga dårlig emalje. Vi har vært sammen i mange år og han har aldri klaget på dem. Kun herjet litt varmt av og til, men vi har intern humor og jeg tåler det. Har planer om å fikse på dem i nærmeste framtid. Må bare spare litt først. Anonymkode: db219...b9a 1
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Har ikke brune tenner, men ikke hvite heller. Er drit skeive etter et knall og fall på sparkesykkel, der trynet tok støyten. Aldri blitt avvist pga tennene mine, som alle mener "er jo en sjarm med deg" 🙏
Gjest Wrightandrong Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 For min del må svaret bli ja. Det er jo det helthetlige mennesket som er interessant.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Ja, hadde bare kjøpt nye til henne. Etter nye pupper da, det viktigste først såklart. Anonymkode: eab20...635 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kunne du blitt sammen/datet ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊 Anonymkode: 9c2a9...fd8 Er du dama som skrev tråen ?? Anonymkode: 98ab5...0fd 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, hadde bare kjøpt nye til henne. Etter nye pupper da, det viktigste først såklart. Anonymkode: eab20...635 Reduksjon av pepper også? For det er vel helsen hennes du tenkte på? Anonymkode: e6d02...33f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Jeg ble sammen med en mann med ødelagte tenner. Det har aldri vært noe jeg tenker over. Anonymkode: 45fbc...b0d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Vil gjerne svare ja, men jeg tror det blir nei. Dårlig munnhygiene er det verste jeg veit. Anonymkode: 936c4...81c 3 2
mannemannen Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kunne du blitt sammen/datet ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊 Anonymkode: 9c2a9...fd8 Knekt tann ja. Ødelagte og brune tenner av røyking? Aldri 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Nei, få dem fikset Anonymkode: 39010...306
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne du blitt sammen/datet ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊 Anonymkode: 9c2a9...fd8 man starter ikke et forhold på den måten men om man elsker noen og tennene blir sånn underveis så dør ikke kjærligheten for det, men man støtter og hjelper med å få dem fiksa like mye for egen skyld som for partnerens. Anonymkode: 6eb8f...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 Absolutt ikke. Pene ordentlige tenner er viktig. Anonymkode: 83996...5c0 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 Ja selvsagt. Tenner kan fikses, det er bare snakk om litt penger. Ingen mann gir opp ei dame fordi hun har litt lite penger akkurat nå. Det er damer som tenker sånn, ikke menn. Anonymkode: f75c4...a07 1
Hannah80 Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 Må innrømme at smilet er noe av det som jeg legger først merke til når jeg møter nye folk. Tennene kan gjerne være litt "hulter til bulter", det er bare sjarmerende. Men tenner som tydelig viser langvarig fravær av vedlikehold og hygiene, er no go. Men tenner kan jo fikses, heldigvis:) 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du dama som skrev tråen ?? Anonymkode: 98ab5...0fd Nei Anonymkode: 9c2a9...fd8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Skrevet 6. desember 2022 Skjeve tenner eller noen reparerte etter å ha vært knust, ikke noe problem. Manglende tenner? Ikke helt min preferanse, men kanskje hun har planer om å gjøre noe med det etterhvert. Brune tenner etter røyk og snus, der blir jeg mer skeptisk. Men er dette permanent da? Kan ikke den typen misfarging fjernes, eller forsvinner naturlig? Selvsagt ikke hvis hun fortsatt kjederøyker og grisesnuser, men da hadde hun vært uaktuell uansett. Anonymkode: a3a04...983
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #19 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skjeve tenner eller noen reparerte etter å ha vært knust, ikke noe problem. Manglende tenner? Ikke helt min preferanse, men kanskje hun har planer om å gjøre noe med det etterhvert. Brune tenner etter røyk og snus, der blir jeg mer skeptisk. Men er dette permanent da? Kan ikke den typen misfarging fjernes, eller forsvinner naturlig? Selvsagt ikke hvis hun fortsatt kjederøyker og grisesnuser, men da hadde hun vært uaktuell uansett. Anonymkode: a3a04...983 Ei som har sluttet å røyke. Selvfølgelig tenkt å fikse tennene men økonomien står ikke til det enda. Jo det kan fjernes hos tannlege. Dårlig reparering som gir skillepå tenna og brunt på fremtann samt ett lite hull i en av fremtenna Anonymkode: 9c2a9...fd8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 Spiller ingen rolle. Kona har skjeve tenner men elsker henne høyt uansett. Anonymkode: 1aed3...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå