Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med ei jente med ødelagte tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du blitt sammen/datet  ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊

Anonymkode: 9c2a9...fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 8b536...659

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne du blitt sammen/datet  ei jente med ødelagte tenner? Sånn type brunt på tenner etter røyking og depresjoner? Knekt tann? Seriøse svar bare 😊

Samboer er svært pen og han valgte likevel meg med mine brune Tenner. Jeg ser fin ut ellers.  Kan derimot  ikke bleke dem heller pga dårlig emalje. Vi har vært sammen i mange år og han har aldri klaget på dem. Kun herjet litt varmt av og til, men vi har intern humor og jeg tåler det. Har planer om å fikse på dem i nærmeste framtid. Må bare spare litt først.

Anonymkode: db219...b9a

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke brune tenner, men ikke hvite heller. Er drit skeive etter et knall og fall på sparkesykkel, der trynet tok støyten. 

Aldri blitt avvist pga tennene mine, som alle mener "er jo en sjarm med deg" 🙏

Gjest Wrightandrong
Skrevet

For min del må svaret bli ja. Det er jo det helthetlige mennesket som er interessant.

Skrevet

Ja, hadde bare kjøpt nye til henne. Etter nye pupper da, det viktigste først såklart.

Anonymkode: eab20...635

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du dama som skrev tråen 

??

Anonymkode: 98ab5...0fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, hadde bare kjøpt nye til henne. Etter nye pupper da, det viktigste først såklart.

Anonymkode: eab20...635

Reduksjon av pepper også? For det er vel helsen hennes du tenkte på? 

Anonymkode: e6d02...33f

Skrevet

Jeg ble sammen med en mann med ødelagte tenner. Det har aldri vært noe jeg tenker over. 

Anonymkode: 45fbc...b0d

Skrevet

Vil gjerne svare ja, men jeg tror det blir nei. Dårlig munnhygiene er det verste jeg veit.

Anonymkode: 936c4...81c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Knekt tann ja. Ødelagte og brune tenner av røyking? Aldri

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, få dem fikset

Anonymkode: 39010...306

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

man starter ikke et forhold på den måten men om man elsker noen og tennene blir sånn underveis så dør ikke kjærligheten for det, men man støtter og hjelper med å få dem fiksa like mye for egen skyld som for partnerens.

Anonymkode: 6eb8f...7f2

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt ikke. Pene ordentlige tenner er viktig.

Anonymkode: 83996...5c0

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja selvsagt. Tenner kan fikses, det er bare snakk om litt penger. Ingen mann gir opp ei dame fordi hun har litt lite penger akkurat nå. Det er damer som tenker sånn, ikke menn.

Anonymkode: f75c4...a07

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at smilet er noe av det som jeg legger først merke til når jeg møter nye folk. Tennene kan gjerne være litt "hulter til bulter", det er bare sjarmerende. Men tenner som tydelig viser langvarig fravær av vedlikehold og hygiene, er no go. 

Men tenner kan jo fikses, heldigvis:) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du dama som skrev tråen 

??

Anonymkode: 98ab5...0fd

Nei

Skrevet

Skjeve tenner eller noen reparerte etter å ha vært knust, ikke noe problem. Manglende tenner? Ikke helt min preferanse, men kanskje hun har planer om å gjøre noe med det etterhvert.

Brune tenner etter røyk og snus, der blir jeg mer skeptisk. Men er dette permanent da? Kan ikke den typen misfarging fjernes, eller forsvinner naturlig? Selvsagt ikke hvis hun fortsatt kjederøyker og grisesnuser, men da hadde hun vært uaktuell uansett.

Anonymkode: a3a04...983

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Skjeve tenner eller noen reparerte etter å ha vært knust, ikke noe problem. Manglende tenner? Ikke helt min preferanse, men kanskje hun har planer om å gjøre noe med det etterhvert.

Brune tenner etter røyk og snus, der blir jeg mer skeptisk. Men er dette permanent da? Kan ikke den typen misfarging fjernes, eller forsvinner naturlig? Selvsagt ikke hvis hun fortsatt kjederøyker og grisesnuser, men da hadde hun vært uaktuell uansett.

Anonymkode: a3a04...983

Ei som har sluttet å røyke. Selvfølgelig tenkt å fikse tennene men økonomien står ikke til det enda. Jo det kan fjernes hos tannlege. Dårlig reparering som gir skillepå tenna og brunt på fremtann samt ett lite hull i en av fremtenna 

Skrevet

Spiller ingen rolle. Kona har skjeve tenner men elsker henne høyt uansett. 

Anonymkode: 1aed3...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...