Anonym-bruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Har sett på denne vesten en stund, men får ikke helt bestemt meg hva jeg synes. Hva synes dere her kunne om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Stilig men syns sånne vester er lite anvendelig. De er altfor tynne til å gi noe varme så kan ikke brukes åå vinter og høst og når det er varmere ute ser det rart ut å bruke teddy vest.. Anonymkode: 5ab4a...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 For min del blir det litt stallplagg. Prøver så se den for meg stylet annerledes men… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Tror du er i feil forum.. Dette er forumet for kosthold og trening. Anonymkode: 5ae31...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 Du er i feil forum, men jeg synes den var fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Du får gi oss tilbakemelding når du har smakt på den og fortelle oss om du vil fortsette å ha den i kostholdet ditt. Anonymkode: 356c1...10b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 Meh. Synes ikke den var spesielt fin, men ville ikke ha tenkt "oi den var stygg" heller. Så om du liker den så go for it. Anonymkode: 12fcb...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Fin om du kler den Anonymkode: 29e2a...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå