Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og ønsker meg en kjæreste men det funker ikke. Prøver så godt jeg kan å prøve å være bra nok, jeg ligger aldri for tidlig. Men da kommer menn med  kommentare som: så frustrerende at du ikke vil ha sex enda. 3-4 date, jeg følte meg ikke klar, jeg ble droppet av han fordi nei du er ikke kosete og du er ikke interessert i meg osv. Jeg vil ikke ha sex med en jeg liker godt,  men som jeg vet kommer til å droppe meg etter ligget. 🥲🥲deefor venter jeg

avventer til jeg vet at fyren har fått følelser for meg (før sex) at han ikke dropper meg etter sex. Jeg prøver å få de med på forskjellige ting joggetur, stå på ski; kino. Men de vil alltid dra hjemme hos meg uansett akitivitet. Jeg har prøvd med eldre menn fra 35-43, de er også kun ute etter ligg. Så fort som mulig. De graver ord ut av meg under daten, som hva jeg liker i sengen, om jeg har på bh eller ikke når jeg sover, om jeg liker å ha analsex osv, de skryter sjøl av hvor mange kvinner de har liggi med, og at de har hatt sex på arbeidsplassen sin, tatt elskerinnene sine med til arbeidsplass)om natta,  hatt affære på jobb med kollega osv. Uten at jeg har gitt hint til de om den snakken, de har begynt selv på det samtaleemne, helt ut av det blå.  Og han ene skrøt masse av at han hadde deltatt på  strippeklubber i utland og i Oslo, hatt sex på utested og trekant med kvinner.  Jeg har aldri i mitt liv deltatt på en strippeklubbb, ikke hatt one night stand noen gang.

Og de diskuterte alle kvinnene i pausen sin om hvordan kroppen var, om hun kledde seg bra, hygiene, hår på kroppen, dårlig/flink til å kysse, dette de fortalte om. Og De gir meg kun komplimenter på utseendet: du er ung og sexy, ikke søt eller pen, men sexy er første ordet som kommer. Videre: kan jg få smake litt lepper eller.... jeg prøver å være meg selv alltid, men når de oppfører seg sånn. Så blir jeg oppgitt

Møttes ute på restaurant men fremdeles tar de den seksuelle samtalen der med en gang. Jeg sa rett og slett til noen av de: jeg er for å bli kjent som vanlige folk, ikke som en barbiedukke som du finner i Oslos leketøybutikk. Da holdt de munn og ble satt ut!! Jeg dro raskt fra daten, og takket for vinen jeg fikk servert og avsluttet det, de fortjener å høre sannheten alle. Men kun eldre menn som swiper på meg🥺🥶

jeg bare føler ekstremt på ensomheten uten å ha kjæreste, jeg får ingen matcher med de fra 27-30. har høyreswipet og fått match iblant, men enten så svarer de kort på tinder at man må jobbe for de, eller så svarer de aldri🥲

Anonymkode: 12be7...a36

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær tålmodig,  23 år er ingen alder! Fortsett som du gjør for du siler vekk de useriøse drittsekkene som bare ser på deg som sex. En seriøs mann vil vente og vil også be deg ut på andre ting mange ganger for å bli godt kjent:) 

Ikke stress 

Anonymkode: a77ff...b4d

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Her handler det om hva slags menn du tiltrekker deg. Du er visst en magnet for tullinger. Du må jobbe med deg selv. 

Anonymkode: 916b6...f1c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her handler det om hva slags menn du tiltrekker deg. Du er visst en magnet for tullinger. Du må jobbe med deg selv. 

Slutt å victimblame. Problemet er ikke at trådstarter må jobbe med seg selv og tiltrekker seg feil menn, problemet er at veldig mange menn og alle type menn i dag er dårlige menn og kun ute etter sex. De går ikke med et stempel i panna som avslører dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møttes ute på restaurant men fremdeles tar de den seksuelle samtalen der med en gang. Jeg sa rett og slett til noen av de: jeg er for å bli kjent som vanlige folk, ikke som en barbiedukke som du finner i Oslos leketøybutikk. Da holdt de munn og ble satt ut!! Jeg dro raskt fra daten, og takket for vinen jeg fikk servert og avsluttet det, de fortjener å høre sannheten alle. Men kun eldre menn som swiper på meg🥺🥶

Her viser du ihvertfall at du har bein i nesa. Og med den selvrespekten vil,dumogaå,en dag finne en god mann som respekterer deg. For frem til nå har du tydeligvis vært maks uheldig og bare truffet på drittsekker.

Fortsett som du gjør, men gjerne vær åpen om at du ikke er ute etter bare sex allerede før du møter dem. Så klarer du kanskje å luke litt før dere møtes også.

Og du, liker du å jogge? Neste gang du jogger forbi en annen kjekk mann som jogger. Smil til ham! Kanskje du treffer ham igjen og dere veksler smil igjen. Og neste gang stopper dere opp og avtaler å jogge sammen en dag;) Slik møtte ei venninne av meg mannen sin☺️

Anonymkode: 4d892...285

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Gadd ikke lese lenger enn at du er 23. Jeg har vært single nesten hele livet ditt. Når du er dobbelt så gammel kan du begynne å snakke om å gi opp. 

• Liker 5
Skrevet

Du har bein i nesa og er ei tøff jente. Fortsett å vær det. 

Verden kryr av idioter som tenker med penis. Men det fins ordentlige mannfolk også. Som ikke oppfører seg sånn. 

Du er verdt å spandere tid på og å vente på. 

Du kan jo svare det samme på tinder selv. At meg må du jobbe for. 

Eller slutte med tinder. Og gjøre andre ting som du trives med, også kommer det en din vei helt naturlig. 

Lykke til. 

Anonymkode: 54e15...bb0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg bare føler ekstremt på ensomheten uten å ha kjæreste, jeg får ingen matcher med de fra 27-30. har høyreswipet og fått match iblant, men enten så svarer de kort på tinder at man må jobbe for de, eller så svarer de aldri🥲

Å få seg en kjæreste basert på at han skal få bort ensomheten du kjenner på, er ikke et godt sjakktrekk - og lite tiltrekkende for oppegående menn. Du higer etter noe som ikke er realistisk. Før du begynner å tenke på en kjæreste, bør du bygge opp selvfølelsen din, bli tryggere i deg selv og lære deg å trives i ditt eget selskap. Du er bare 23 år, og har hele livet på deg til å modnes, utvikle deg og stifte relasjoner. 

Kjærligheten kommer naturlig, og man møter noen når man minst venter det. Ikke bruk Tinder som et utgangspunkt, men dra ut og møt mennesker på ulike sosiale arenaer. 

- K26

Anonymkode: 34f93...9c0

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å victimblame. Problemet er ikke at trådstarter må jobbe med seg selv og tiltrekker seg feil menn, problemet er at veldig mange menn og alle type menn i dag er dårlige menn og kun ute etter sex. De går ikke med et stempel i panna som avslører dem. 

Huff da. Victimblame? Hvor får du slike ord fra? Tror du må komme deg ut fra tastaturet og få litt sosiale ferdigheter, så vil du innse at de fleste menn ikke er dårlige menn. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med disse mennene, du har møtt? 😅 Hvorfor forteller de deg om disse andre damene? Prøver de å overbevise deg om at de er seksuelle? For de kan umulig ha noe forhold, som mål når de aktivt jobber hardt for å framstå som en man ikke kan stole på? 

Bra de er ærlige, men synd de fikk mulighet til å kaste bort tid du kunne hatt med menn som behandler deg bedre 😔 Eller som du kunne brukt på hva som helst annet 

Bra du står opp for deg selv og setter grenser! 😊

Tror jeg ville ha utvidet kjærestejakten til andre settinger også, å ikke bare app, siden det var en så dyster gruppe menn du har fått møte 

Men har du vurdert 23,24,25,26? Kanskje du får mer hell der? Kanskje 27- 30 gruppen er den mest populære? 

Skrevet

Handler dette kanskje mye om arena? Det kan høres ut som mye av kontakten her etableres gjennom sjekke/ligge-apper og at forventningene kanskje fort blir deretter. Jeg vil tro sjansene er bedre om en etablerer kontakte på mer dagligdagse arenaer, som studier eller jobb, der en har mulighet til å etablere en form for kjemi uten at forventningene som gjerne forbindes med slike apper ligger til grunn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på hvilke arenaer du ferdes?  All logikk sier i hvertfall at, når man har prøvd noe som ikke virker, lenge nok, så slutter man med denne aktiviteten.  Kanskje du kan vurdere å ta et jobbeår i Finnmark, eller annet sted, i nye omgivelser, og med mannfolkoverskudd? 

Anonymkode: 807cf...790

Skrevet

K36 her.
Har datet mye opp igjennom årene, og må si jeg kun en gang har møtt en som snakket om tidligere i løpet av de første 5-6 datene. Han skrøyt over hvor mange eldre kvinner han hadde hatt... 
Har enda ikke møtt en som spør etter seksuelle preferanser, analsex eller hvorvidt jeg har undertøy på når jeg sover... 

Men, en viktig faktor: jeg dater ikke via utseendebaserte apper, hvor man omtrent kun velger partnere basert på utseende og høyde... Jeg møter folk på byen, via hobby eller via venner. 

Anonymkode: c92ce...2ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg kan å prøve å være bra nok

Dette. Kanskje jobbe litt med seg selv først. Hvis du hele tiden kjenner på at du ikke er bra nok for noen så merkes det. 
Du er bra nok. Det må du utstråle. Da vil ting endre seg

Anonymkode: 55a34...77a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er 23 år og ønsker meg en kjæreste men det funker ikke. Prøver så godt jeg kan å prøve å være bra nok, jeg ligger aldri for tidlig. Men da kommer menn med  kommentare som: så frustrerende at du ikke vil ha sex enda. 3-4 date, jeg følte meg ikke klar, jeg ble droppet av han fordi nei du er ikke kosete og du er ikke interessert i meg osv. Jeg vil ikke ha sex med en jeg liker godt,  men som jeg vet kommer til å droppe meg etter ligget. 🥲🥲deefor venter jeg

avventer til jeg vet at fyren har fått følelser for meg (før sex) at han ikke dropper meg etter sex. Jeg prøver å få de med på forskjellige ting joggetur, stå på ski; kino. Men de vil alltid dra hjemme hos meg uansett akitivitet. Jeg har prøvd med eldre menn fra 35-43, de er også kun ute etter ligg. Så fort som mulig. De graver ord ut av meg under daten, som hva jeg liker i sengen, om jeg har på bh eller ikke når jeg sover, om jeg liker å ha analsex osv, de skryter sjøl av hvor mange kvinner de har liggi med, og at de har hatt sex på arbeidsplassen sin, tatt elskerinnene sine med til arbeidsplass)om natta,  hatt affære på jobb med kollega osv. Uten at jeg har gitt hint til de om den snakken, de har begynt selv på det samtaleemne, helt ut av det blå.  Og han ene skrøt masse av at han hadde deltatt på  strippeklubber i utland og i Oslo, hatt sex på utested og trekant med kvinner.  Jeg har aldri i mitt liv deltatt på en strippeklubbb, ikke hatt one night stand noen gang.

Og de diskuterte alle kvinnene i pausen sin om hvordan kroppen var, om hun kledde seg bra, hygiene, hår på kroppen, dårlig/flink til å kysse, dette de fortalte om. Og De gir meg kun komplimenter på utseendet: du er ung og sexy, ikke søt eller pen, men sexy er første ordet som kommer. Videre: kan jg få smake litt lepper eller.... jeg prøver å være meg selv alltid, men når de oppfører seg sånn. Så blir jeg oppgitt

Hvis du ikke vil ha noe kos eller sex etter 3 dates engang så vil du nok slite med å finne en kvalitetsmann med alternativ. Hvis en mann dater to jenter, og ene blir det sex med fra 2. date, og andre krever at han skal vente. Hvem tror du han kommer til å føle mest knytning til? Hvem tror du han vil føle seg mest likt av? Følelsen damer gir menn av å være ettertraktet og likt er veldig viktig for at de skal like deg og åpne seg opp med deg.

Eksemplene av menn dere på KG har møtt er for øvrig alltid en fryd å lese. Hvor i all verden finner dere dem? Hvordan er det mulig? Min teori er at dere finner en mann som er kjekkere enn dere vanligvis ville fått, og tror dere endelig har funnet noen som setter pris på deres "indre skjønnhet" slik dere fortjener. Men så finner dere ut hvorfor denne mannen med relativt bra utseende i forhold til deg gikk for deg. Null sosial intelligens, så han sliter på datingmarkedet tross utseendet. Hvis du aldri får match med menn på 27-30 så er det nok en veldig god grunn til det. Det er sånn 3/4 menn på tinder. Og menn sveiper til høyre en 50% så vidt jeg husker mens kvinner kanskje 1-3%. Så om du sliter der er det definitivt deg, ikke mennene.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tåpelig holdning som holder kvinner tilbake. Kvinner får ikke jobbe med seg selv, de er liksom perfekte akkurat som de er. Alle problem er alltid mannens feil. Menn derimot, jobber og jobber for å forbedre seg.

• Nyttig 1
Skrevet

Hot tips: Du finner ikke seriøse menn på tinder,  vi henger ikke der 😅

Anonymkode: f90d6...16b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hot tips: Du finner ikke seriøse menn på tinder,  vi henger ikke der 😅

Anonymkode: f90d6...16b

Har flere mannlige venner i god jobb som fant kona si der.

Skrevet
mannemannen skrev (23 minutter siden):

Hvis du ikke vil ha noe kos eller sex etter 3 dates engang så vil du nok slite med å finne en kvalitetsmann med alternativ. Hvis en mann dater to jenter, og ene blir det sex med fra 2. date, og andre krever at han skal vente. Hvem tror du han kommer til å føle mest knytning til? Hvem tror du han vil føle seg mest likt av? Følelsen damer gir menn av å være ettertraktet og likt er veldig viktig for at de skal like deg og åpne seg opp med deg.

Eksemplene av menn dere på KG har møtt er for øvrig alltid en fryd å lese. Hvor i all verden finner dere dem? Hvordan er det mulig? Min teori er at dere finner en mann som er kjekkere enn dere vanligvis ville fått, og tror dere endelig har funnet noen som setter pris på deres "indre skjønnhet" slik dere fortjener. Men så finner dere ut hvorfor denne mannen med relativt bra utseende i forhold til deg gikk for deg. Null sosial intelligens, så han sliter på datingmarkedet tross utseendet. Hvis du aldri får match med menn på 27-30 så er det nok en veldig god grunn til det. Det er sånn 3/4 menn på tinder. Og menn sveiper til høyre en 50% så vidt jeg husker mens kvinner kanskje 1-3%. Så om du sliter der er det definitivt deg, ikke mennene.

Om han har behov for å date flere på en gang, så kan han mer enn gjerne få ta den andre. Da finner jeg meg noen andre.

Anonymkode: c92ce...2ae

• Liker 1
Skrevet
mannemannen skrev (25 minutter siden):

Sex har ingenting å si om man åpner seg eller ikke. Er han ute etter sex, hadde han dratt uansett. Og dessuten syns jeg på 3.date ble for tidlig, jeg hadde hatt underlivssmerter. Og ville avvente, jeg har funnet menn med helt normalt utseende, ikke super kjekke. Men helt ok utseende. De har mast om sex fra dag 1, selvom vi har vært på offentlig sted

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...