Motelvibes Skrevet 12. desember 2022 #41 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Si meg, har du bodd i et annet land? Når noen som bor i Spania sier man skal være obs på velferdsgodene man potensielt mister ser jeg på det som et godt råd og opplysning. Har slektninger i et annet land jeg også som sier det samme. Det er jo fakta. Man må se på både negative og positive sider når man vurderer å flytte utenlands, så rart at du henger deg opp i dette. Anonymkode: 097c6...6db Ja, og vet at helsehjelp i Spania er bedre enn i Norge - og billigere. Derfor jeg stilte det spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #42 Del Skrevet 12. desember 2022 Motelvibes skrev (19 minutter siden): Ja, og vet at helsehjelp i Spania er bedre enn i Norge - og billigere. Derfor jeg stilte det spørsmålet. Spør ikke for å være spydig, jeg lurer oppriktig på egne vegne-hvordan vet du det? jeg tør ikke flytte blant annet pga redsel for at den er verre enn i Norge. Anonymkode: de094...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. desember 2022 #43 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Spør ikke for å være spydig, jeg lurer oppriktig på egne vegne-hvordan vet du det? jeg tør ikke flytte blant annet pga redsel for at den er verre enn i Norge. Anonymkode: de094...852 https://www.expatica.com/es/healthcare/healthcare-basics/healthcare-in-spain-101467/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå