AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Kjæresten min trykker ofte hjerter på andre single damer sine profilbilder på Facebook. Dette er folk fra vennelisten. Ser han nylig skrev «vakker og nydelig ❤️😍» til en dane sitt bilde .. kommenterte det og fikk høre at jeg måtte være snill og stole på han … er dette greit synes dere? Vi er i 40 årene .. Anonymkode: ec35b...10a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Kjenner han de? Jeg får også hyggelig kommentarer fra mine gutte kompiser på f.b, men tolker det ikke som noe negativt. Men kan være enig, det er spesielt, hadde mannen min gjort det hadde je nok stusset om det kun var single, og ikke til alle bare for å være hyggelig. Spør om han hadde syntes det var greit om du gjorde det samme? Anonymkode: 893a7...5f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Nei det er ikke greit! Skal han holde på sånn så får han være singel! Anonymkode: 6f197...9ed 5 1
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Høres veldig spesielt ut. Men nå er jeg av typen som mener sosiale media er for jenter på generell basis, en mann har ikke noe der å gjøre . Sitte og se på bilder av folk, samle likes som en narsissist, eller se på hjernedøde videoklipp? Kan like godt begynne å strikke 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Ja.. han mener jeg overreagerer.. jeg kjenner det stikker i magen og gjør meg usikker .. 😔 TS Anonymkode: ec35b...10a 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 For en idiot!! Anonymkode: cf1d9...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Han kan du ikke stole på. Han har allerede smekken nede og er klar for første dame som byr seg frem. Anonymkode: de373...108 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Er det bimbo-bilder? Eller er det gjerne vanlige jenter med lav selvtillit som gjerne trenger noen oppmuntrende ord? Vennskapelig? Anonymkode: bd5a1...c98
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 Så det er viktigere for han å at de damene føler seg bra, enn at du gjør det. En godt voksen mann i forhold, som holder på slik.....han blir snakka om....han er ekkel. Han prøver seg overalt, så alle ser det. Inkludert kjæresten. Anonymkode: 7094e...6b8 3
Fremmed fugl Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Høres merkelig ut, men nå er jeg litt over middels gammeldags med slikt som 🥰❤️🤩😘 Har skjønt at for mange så er det samme som 😀👍 Så "Vakker og nydelig ❤️🥰" kan bety "Flott natur i bakgrunnen 👍". Syns du kan fortelle han at du syns det er rart å skrive som han gjør. Mest sannsynlig har han bare laget seg noen rare vaner. 1
ElectricScum Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 mannemannen skrev (13 timer siden): Høres veldig spesielt ut. Men nå er jeg av typen som mener sosiale media er for jenter på generell basis, en mann har ikke noe der å gjøre . Sitte og se på bilder av folk, samle likes som en narsissist, eller se på hjernedøde videoklipp? Kan like godt begynne å strikke Jeg bruker det som nyhetsfeed for alle medier jeg følger (aviser), følger band og blir oppdatert på kommende konserter og andre aktuelle arrangementer, følger interessegrupper som er relevant for å holde meg oppdatert innenfor mitt fagfelt på jobb, osv. Du kan m.a.o fylle nyhetsfeeden med det du har interesse av. Om "likes og hjernedøde videoklipp" er det første som faller deg i hu, så kanskje det er hva som opptar deg mest. Finnes sikkert strikkegrupper også, om det er av interesse for deg 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Hadde gjort det slutt på flekken. Anonymkode: e53b1...98c
Snuppe Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Å fy fader, da hadde det smelt dårlig hjemme i stua her. Alle tingene hans ville lagt spredd utover plenen i hagen på notime! 😈
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 Prøv å gjør det samme, og så ser du hva han gjør Anonymkode: 79859...af9
mannemannen Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 ElectricScum skrev (6 minutter siden): Jeg bruker det som nyhetsfeed for alle medier jeg følger (aviser), følger band og blir oppdatert på kommende konserter og andre aktuelle arrangementer, følger interessegrupper som er relevant for å holde meg oppdatert innenfor mitt fagfelt på jobb, osv. Du bare tror det ikke er hjernedødt når du får opp sakene med mange klikk(det er de som kommer). Følger band, hæ?? Oppdatert på kommende konserter? Hvor mange konserter drar du på i løpet av en måned egentlig? Arrangementer trenger du ikke sitte og scrolle for. Bare innrøm det, du sitter og ser på bilder, og poster bilde av blomsten du fant, eller at du sitter på en sten på en større sten.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 Hadde sagt i fra om at han må slutte, da det sender feil signaler til de damene og at det ikke tar seg spesielt godt ut for hans rykte. Anonymkode: fddeb...c85
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 mannemannen skrev (5 minutter siden): Du bare tror det ikke er hjernedødt når du får opp sakene med mange klikk(det er de som kommer). Følger band, hæ?? Oppdatert på kommende konserter? Hvor mange konserter drar du på i løpet av en måned egentlig? Arrangementer trenger du ikke sitte og scrolle for. Bare innrøm det, du sitter og ser på bilder, og poster bilde av blomsten du fant, eller at du sitter på en sten på en større sten. Svært så hissig du var, og så opptatt av å bevise til andre at de er dummere enn deg. Vel, folk som hele tiden må bevise for andre at de er smarte, er som regel ikke det. Anonymkode: 74826...93b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #18 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde sagt i fra om at han må slutte, da det sender feil signaler til de damene og at det ikke tar seg spesielt godt ut for hans rykte. Anonymkode: fddeb...c85 Som dame hadde jeg synes det utrolig kleint hvis en fyr kommenterte slik ut av det blå. Anonymkode: 74826...93b 1
ElectricScum Skrevet 6. desember 2022 #19 Skrevet 6. desember 2022 mannemannen skrev (3 minutter siden): Du bare tror det ikke er hjernedødt når du får opp sakene med mange klikk(det er de som kommer). Følger band, hæ?? Oppdatert på kommende konserter? Hvor mange konserter drar du på i løpet av en måned egentlig? Arrangementer trenger du ikke sitte og scrolle for. Bare innrøm det, du sitter og ser på bilder, og poster bilde av blomsten du fant, eller at du sitter på en sten på en større sten. Forsøker du deg på en slags parodi på klovnete mannemann, eller finnes det faktisk slike pinlige klisjéer der ute? 1
mannemannen Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svært så hissig du var, og så opptatt av å bevise til andre at de er dummere enn deg. Vel, folk som hele tiden må bevise for andre at de er smarte, er som regel ikke det. Anonymkode: 74826...93b 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå