AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har sett kjæresten min i øynene flere ganger ila 3 år, snakket om noe og direkte spurt spørsmål ifht dette «noe». Jeg fant nylig ut at han har sett meg i øynene og løyet til meg, flere ganger. Jeg klarer plutselig ikke skille realitet/sannhet fra «fantasi». Jeg stiller spørsmål ved alt han noen gang har sagt/gjort. Jeg vet plutselig ikke hvem jeg er med og har vært med de siste årene. Jeg kjenner ikke igjen kjæresten min😭 Anonymkode: 2df6d...785 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 En som lyver for å få deg til å føle deg bedre, kanskje? Hva er dette noe, og hva har du avslørt da? Anonymkode: 95c46...7df 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Spørs hva han lyver om da? Noe du vil dele? Anonymkode: 13cb5...cb1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Det er grusomt, jeg sliter med både øyekontakt og tillitt til generelt alle etter at eksen min løy om å nekte utroskap når han hadde vært utro. Han drev meg til vanvidd med løgnene sine og fikk meg til å tvile på min egen virkelighet og dømmekraft. Mitt råd er at en mann som lyver til deg samme om hva han har valgt å ødelegge tilliten i forholdet og et forhold med en man ikke kan stole på er ikke verdt å være i 💔 Anonymkode: 058c9...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå