Gå til innhold

Hvordan finner man kjærlighet i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en mann på 26år har aldri hatt skikkelig kjæreste og sist jeg var i et forhold vis man kan kalle det et forhold var når jeg var 17år og nå i den siste tiden etter jeg pratet om følelsene mine for første gang med venninna mi så føler jeg så veldigt på at jeg er ensom og alene i livet og at jeg ikke har noen og dele livet med og eneste jeg ønsker i livet er og få en familie og føler jeg ikke får til den ene tingen jeg vil i livet 

Anonymkode: 6bca2...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Jeg er en mann på 26år har aldri hatt skikkelig kjæreste og sist jeg var i et forhold vis man kan kalle det et forhold var når jeg var 17år og nå i den siste tiden etter jeg pratet om følelsene mine for første gang med venninna mi så føler jeg så veldigt på at jeg er ensom og alene i livet og at jeg ikke har noen og dele livet med og eneste jeg ønsker i livet er og få en familie og føler jeg ikke får til den ene tingen jeg vil i livet 

Anonymkode: 6bca2...bd3

Hvis du ikke har vært i noe slags forhold med en dame på snart 10 år så må du nesten begynne med å øke din kompetanse med damer. Date litt rundt uten at du krever at hun du dater må passe inn i ideen din om hva din fremtidige kone skal være. Lær deg om hvordan kvinner er i forhold, og hvilke standarder du skal sette. Hvis du har null erfaring vil du verken kunne velge en dame som passer deg godt, eller vite om du er i et godt forhold når du først er det. Hvor mye syting masing og klaging kan du forvente i et forhold? Er alle kvinner så emosjonelt ustabile? Er det noe galt med damen når hun blir dritsur for at du ikke tar ut søppelet, eller er det deg det er noe galt med? Kanskje det at hun føler hun ikke kan stole på at du gjør ting du har sagt du skal gjøre som er problemet. Ikke søppelet. Du aner ikke, for dette er eneste forholdet du har vært i.

Damer på 30+ har det med å date som means to an end. For å finne en mann som kan gi henne livet hun drømmer om. Familie, barn hus. Det er en veldig usunn måte å se etter en kjæreste på. Men det er den viben jeg får av deg. Ikke date for å finne noen som kan gi deg noe du tror du trenger, som familie. Date fordi du er genuint interessert i jenta, date fordi du blir glad når du er sammen med henne. Date for å være sammen med jenta, ikke fordi hun er et verktøy for å gi deg barn og familie. Familie er noen år unna for deg enda. Ikke la det være fokus for nå. Ikke vær typen mann som stifter familie for å unngå å være ensom. Det er sånn man ender opp med 50% skilsmisserate

Endret av mannemannen
Skrevet

Kjærlighet er ikke noe man finner, den finner deg på en måte. Man kan ikke drive å lete, det blir som å lete etter gull med sånn magnetfinner og man blir bare nedbrutt av å aldri finne noe. 

Helt vanlig å ikke hatt kjæreste i din alder. Jeg fikk første kjæresten min når jeg var 27 

Finn på andre ting og dyrk egne interesser. Finn en lidenskap og fokuser på jobb og å etablere deg og spare penger. 

Anonymkode: 0a671...ded

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...